کد خبر 959931
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
ایاد علاوی

یک رسانه عرب زبان با واکاوی موضع گیری جنجالی ایاد علاوی درباره غزه، از همکاری وی با سرویس های جاسوسی متعددی در غرب علاوه بر سازمان سیا پرده برداشت.

به گزارش مشرق، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به موضع گیری جنجالی ایاد علاوی رئیس ائتلاف الوطنیه عراق مبنی بر اینکه موساد اسرائیل تصاویری از موشک‌های بالستیک در غزه که به سوی کشورهای خلیج فارس نشانه گرفته شده اند، به آمریکا داده است، نوشت: ایاد علاوی نخست وزیر پیشین عراق در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره صحت اتهامات وارده به وی مبنی بر همکاری با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با هدف سرنگونی نظام صدام رئیس جمهور معدوم این کشور نه تنها این خبر را تکذیب نکرد بلکه با اصلاح سوال پرسشگر، تاکید کرد نه تنها با سازمان سیا بلکه با ۱۳ سازمان اطلاعاتی از کشورهای غربی همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:

پاسخ حماس به اظهارات جنجالی «ایاد علاوی»

این رسانه می‌نویسد: ایاد علاوی اصرار بر کذب و تزویر دارد و کینه خود را به محاصره شدگان در غزه آشکار می‌کند و در صف دشمنان غزه یعنی آمریکا و اسرائیل ایستاده و در راستای فتنه افکنی حرکت می‌کند. چرا باید موشک‌های بالستیک در غزه برای هدف قرار گرفتن کشورهای حوزه خلیج فارس که بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر از غزه فاصله دارند مستقر شود؟! این کذب است چرا باید فردی اینقدر جایگاه خود را با دروغ و تزویر پایین بیاورد.

رأی الیوم آورده است: ایاد علاوی مسئول کشته شدن عراقی‌ها به سبب محاصره عراق و حمله آمریکا به عراق به سبب همدستی با دشمن آمریکایی است و می‌خواهد که مأموریت خود را در غزه کامل کند.

این رسانه نوشت: باید به علاوی یادآور شویم که موشک‌های فلسطینی در غزه هستند اما به سمت کشورهای حوزه خلیج فارس نشانه نرفته اند بلکه به سوی رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم نشانه گرفته شده اند و اسرائیل همان دشمنی است که شاید علاوی آنرا فراموش کرده باشد و دوستی علاوی با اسرائیل هم جای تعجب ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    6 0
    خائن همه جا هست کشور خودمون هم پر از این جونور هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس