کد خبر 959858
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

حرف آخر با تکنولوژی نوین آموزشی موجب بوجود آمدن تحولی شگرف در یادگیری کنکور گردیده است.با توجه به درگیر نمودن هر دو نیمکره مغز از تمام ظرفیتهای مغز برای فراگیری استفاده می گردد. این تکنولوژی نوین آموزشی در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و جزو یکی از متدهای موفق در زمینه تدریس محسوب می شود.

موسسه حرف آخر با توجه به این مهم که تعداد زیادی از داوطلبان با وجود اینکه تمامی مطالب دروس و منابع را مطالعه نموده اند ولی هنگام برگزاری کنکور قادر به استفاده از تمامی دانش و اندوخته های خود نشده و فقط بخشی از آنها را بکار می گیرند در جهت ایجاد تحول در آموزش کنکور تاسیس شد. تکنولوژی تصویرسازی و انیمیشن مورد استفاده در موسسه حرف آخر یکی از کارآمدترین روشهای تدریس در سطح بین المللی محسوب می شود. موسسه با توجه به این روش تدریس و بهره گیری از اساتید مطرح کنکور در کلیه دروس اقدام به تهیه پکیج های آموزشی منحصربفرد و با کارایی فوق العاده برای دانش آموزان نموده است. روش تدریس موسسه حرف آخر و استفاده از شیوه های نوین آموزشی دارای مزیت های بیشماری نسبت به سایر روشهای تدریس سنتی است. 

چرا حرف آخر ؟

مزایای موسسه حرف آخر بطور کلی به ابداع سیستم آموزشی نوین آن مرتبط می شود. استاد عبدالرضا منتظری یکی از مدرسان مطرح کنکور با بهره گیری از روش شهودی سازی، تصویرسازی و انیمیشن سازی اقدام به طراحی سیستم آموزشی مدرن نمود. این سیستم آموزشی برای اولین بار در ایران توسط حرف آخر اجرا و پیاده سازی گردید و موجب تحولی عظیم در روشهای تدریس و مطالعه شد. در ادامه به تشریح چهار مزیت موسسه حرف آخر می پردازیم.

1- سیستم آموزشی نوین موسسه حرف آخر

سیستم آموزشی بکار رفته در حرف آخر یک سیستم جدید و خاص است. در این روش از تکنولوژی شهودی سازی، تصویرسازی و انیمیشن سازی برای فراگیری مطالب استفاده می شود. بدین ترتیب دانش آموزان هر دو نیمکره مغز خود را برای یادگیری مطالب بکار می برند. استفاده از نیمکره راست مغز بواسطه تصاویر و انیمیشن های ساخته شده موجب ماندگاری مطالب در ذهن دانش آموز می گردد. بدین ترتیب در هنگام برگزاری آزمون داوطلب می تواند مطالب آموخته شده را به خاطر آورده و از آنها در تست زنی استفاده نماید. تصاویر و اشکال ماندگاری طولانی در ذهن دارند لذا تاکید بر فراگیری علوم با استفاده از شهودی سازی آنها قابلیت به خاطر آوردن آنرا تا سالیان دراز امکان پذیر می نماید. این ویژگی منحصر بفرد برای اولین بار توسط موسسه حرف آخر وارد ایران گردید و موجب ارتقای روشهای تدریس و یادگیری دانش آموزان شد. شهودی سازی و تصویرسازی موجب فراگیری آسان و عمیق مطالب گردیده و کیفیت یادگیری را به نحو چشمگیری افزایش می دهد.

2- استفاده از الگو بجای تکنیک در موسسه حرف آخر

در روشهای تدریس سنتی، برای حل هر نوع تست از یک روش و راه حل خاص استفاده می شد. بدین ترتیب برای حل سوالات یک بخش و یا یک درس نیاز به یادگیری تکنیکهای حل مسئله زیادی است. داوطلب باید تمام این تکنیکها را یاد گرفته و در جلسه آزمون آنها را بکار گیرد. همچنین در روشهای قدیمی تکیه بر نیمکره چپ مغز و حفظ کردن تکنیکهای مختلف است. در موسسه حرف آخر اساتید اقدام به ابتکار عمل جدیدی زدند. در این روش الگو جایگزین تکنیک گردیده است. دانش آموزان با بکار بردن الگوها می توانند تعداد زیادی مسائل و تستهای کنکور را حل کنند. الگوهای معرفی شده شاه کلید حل سوالات بشمار رفته و در تمام دی وی دی ها و پکیج های آموزشی این روش تدریس توسط اساتید حرف آخر ارائه می گردد. یادگیری تعداد محدودی الگو برای فراگیری حجم زیادی از دروس و استفاده از آنها در حل کلیه تستهای آن درس مزیت بزرگی بشمار می رود. به عنوان مثال درس دین و زندگی دارای مطالبی به حجم حدود ۵۰۰ صفحه می باشد. طبق سیستم الگوبرداری دانش آموزان با یادگیری تعداد ۱۴ الگو تمام مطالب را فرا می گیرند. سیستم آموزشی الگو محور یک مزیت بزرگ روش تدریس موسسه حرف آخر بوده که منحصرا در اختیار این موسسه است.

3- تلفیق روش الگو محور و آموزش محور در موسسه حرف آخر

در سیستم آموزشی حرف آخر مطالب پایه بصورت مفهومی و اصولی آموزش داده می شوند. این اصول به روش شهودی سازی و تصویرسازی و از طریق نیمکره راست مغز وارد حافظه بلند مدت شده و با اطلاعات نیمکره چپ مغز موجب ماندگاری طولانی مدت می گردد. پس از تدریس مفاهیم اساسی، اساتید حرف آخر به تدریس سوالات کنکور و حل تشریحی آنها به همان روش آموزش محور می نمایند. در این روش تمامی سوالات مطرح کنکور در سالهای گذشته برای دانش آموزان تشریح شده و اشکالات و تکنیکهای حل هر نوع مسئله تبیین می گردد.

4- جمع بندی های منحصر بفرد در موسسه حرف آخر

یکی دیگر از مزایای منحصربفرد سیستم آموزش کنکور در موسسه حرف آخر این است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای مطالعه دروس، طی مدت زمان ۳ ماه دانش آموزان می توانند کلیه مطالب را یاد بگیرند. بدین ترتیب در مدت زمان کوتاهی می توان کلیه مطالب و تستهای مربوطه را آموزش دید. همچنین موسسه برنامه ای تدارک دیده است که برای هر مدت زمان برنامه ریزی خاصی صورت پذیرد. به عبارتی هر موقع که دانش آموز تصمیم به مطالعه جدی بگیرد، می تواند طی تماس با کارشناسان موسسه از خدمات مشاوره بهره مند گردد.

جهت دریافت پکیج های حرف آخر با تخفیف ویژه و مشاوره و برنامه ریزی رایگان با دفتر مرکزی موسسه تماس بگیرید

02166048600

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس