کد خبر 959127
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
چرا دلار ارزان شد؟/ اختلاف دلار آزاد و بانکی ۱۰۰ تومان شد

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۳۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۹ هزار و ۳۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش مشرق، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش اندک نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همتی: نرخ‌های کنونی ارز پایدار نیست

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی

۵میلیون و ۳۰ هزار تومان

سکه‌بهارآزادی طرح قدیم

۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

نیم‌سکه بهارآزادی

۲ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

ربع‌سکه

یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

سکه‌گرمی

یک میلیون و ۳۰ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۹ هزار و ۳۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۶ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۴۷۰ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۶ هزار و ۲۱۹ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۸ هزار و ۶۸۴ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت ها نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی بدبخت IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    5 0
    علی برکت الله... و دیگر هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس