کد خبر 958244
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
لیگ برتر

هفته بیست و نهم هم مثل هفته‌های دیگر ستاره‌هایی در ترکیب تیم‌های مختلف داشت.

به گزارش مشرق، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که گرفتند تغییراتی در جدول رده بندی ایجاد کردند ولی تکلیف قهرمان، تیم‌های صعود کننده به آسیا و همچنین تیمی که در کنار استقلال خوزستان راهی لیگ یک می‌شود به هفته پایانی کشیده شد. ک

بیشتر بخوانید:

خطیر: شرطبندی در هربازی ۵ میلیون دلار است! / مساله تبانی در فوتبال ایران بیداد می‌کند

در این هفته هم مثل همیشه نفراتی از تیم‌ها عملکرد درخشانی داشتند و در نتایج بازی‌ها تاثیرگذار بودند که تیمی منتخب از این افراد تشکیل داده‌ایم:

دروازه‌بان: پیام نیازند (سپاهان)

بدون شک ستاره تیمش در دیدار با پدیده بود و ۲-۳ گل صد در صد را برای تیمش خرید تا سپاهان با یک امتیاز از مشهد به اصفهان برگردد. نیازمند با واکنش‌های به موقع خود بارها مانع فروپاشی دروازه شد و تک گلی که دریافت کرد هم از روی نقطه پنالتی بود.

مدافع: ایمان سلیمی (تراکتورسازی)

در کنار بازی خوب خودش در خط دفاع و انجام وظایف دفاعی، در یک نفوذ موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و دروازه تیم سابقش را باز کرد و اگر کمی خوش شانس بود گلش می‌توانست ۳ امتیاز برای تراکتور به همراه داشته باشد.

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

مثل همیشه در ترکیب پرسپولیس خوش درخشید و در روزی که جلال حسینی آن مدافع مستحکم همیشگی نبود، شجاع با عملکرد کم اشتباهش توانست خط دفاع پرسپولیس را در وضعیت خوبی نگه دارد. او چند فرصت گلزنی هم داشت که در استفاده از آنها بدشانس بود.

مدافع: حامد شیری (نساجی)

در روزی که سپیدرود موقعیت‌های زیادی خلق کرد و همه کار کرد تا از بازی امتیاز بگیرد و خودش را از خطر سقوط نجات دهد، حامد شیری عملکرد درخشانی داشت و دو بار با بازگشت توپ از خط دروزاه تیمش را نجات داد تا بهترین بازیکن نساجی باشد.

هافبک دفاعی: احمد زنده‌روح (ماشین سازی)

عملکرد خوبی در خط هافبک ماشین‌سازی داشت و بارها مقابل حملات پرسپولیسی‌ها ایستادگی کرد و اجازه طراحی به هافبک‌های سرخپوش نداد. او در فاز هجومی هم توانست به خوبی به تیمش کمک کند و موقعیت‌هایی خلق کند.

هافبک هجومی: امین قاسمی‌نژاد (پدیده)

ستاره تیمش در دیدار با سپاهان بود و بارها با حرکات تکنیکی و استارت‌هایش خط دفاع سپاهان را آزار داد و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهان را باز کند. اگر درخشش نیازمند نبود می‌توانست بازهم به گل برسد.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

ثبت ۴ پاس کلیدی و ۵ دریبل موفق در بازی با ماشین سازی که بازی برای سرخپوشان گره خورده بود نشان از عملکرد خوب ترابی دارد و او بهترین بازیکن تیمش بود. ترابی موقعیت‌هایی روی دروازه خلق کرد که اگر توسط مهاجمان قدر دانسته می‌شد این تیم در آزادی جشن قهرمانی گرفته بود.

هافبک هجومی: آیاندا پاتوسی (استقلال)

مثل همیشه ستاره تیمش بود و توانست هم موقعیت گل برای مهاجمان تیمش فراهم کند و هم چند بار فرصت گلزنی داشت که اگر خوش شانس‌تر بود برتری استقلال را رقم می‌زد. در روزی که استقلال بازی چندان قابل قبولی ارائه نداد پاتوسی مثل همیشه خوب کار کرد.

مهاجم: رحمان جعفری (نساجی)

به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و پس از ورود او بود که ریتم بازی شاگردان نساجی تغییر کرد و این تیم توانست برتری قاطع خودش را مقابل حریف گیلانی رقم بزند. او ستاره تیمش در این بازی بود و با زدن ۲ گل از برترین‌های هفته بود.

مهاجم: ارسلان مطهری (ذوب آهن)

بازگشت باشکوهی به ترکیب تیمش داشت و بعد از رهایی از بند مصدومیت توانست با ۲ گل و یک پاس گل ستاره بی‌چون و چرای ذوب آهن در دیدار حساس مقابل فولاد باشد. مطهری بار دیگر نشان داد برای منصوریان یک وزنه محسوب می‌شود و اگر روز خوبش باشد تفاوت‌ها را رقم خواهد زد.

مهاجم: امیرحسین حسین‌زاده (سایپا)

مهاجم جوان سایپا توسط صادقی فرصت بازی مقابل استقلال خوزستان پیدا کرد و با گلی که به ثمر رساند مزد بازی خوبش را گرفت و جواب اعتماد سرمربی جوان نارنجی پوشان را به خوبی داد.

Screenshot_2019-05-12 Football Formation Creator - Make Your Team and Share Tactics

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس