رود گولیت

دستیار سرمربی تیم ملی هلند، در مصاحبه با بین اسپورت در حاشیه مراسم اسطوره‌های فوتبال گفت: پرس، مصداق مافیا است.

سرویس ورزش مشرق – رود گولیت سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال باشگاه چلسی به خبرنگاران حاضر در مراسم اسطوره‌های فوتبال که برگزار کننده آن بین اسپورت بوده، گفت: اینکه رئال مادرید به دنبال هازارد است، مشخص شده و دیگر یک شایعه نیست، هازارد هم دوست دارد به رئال مادرید برود و این را از خود او بارها شنیده‌ام اما هازارد حرفه‌ای است و با یک باشگاه حرفه‌ای نیز طرف است. این باعث پیچیده شدن پرونده شده و شاید اگر یک طرف چندان حرفه‌ای نبود، این انتقال تا حالا شکل گرفته بود. رئال مادرید هر کاری دلش بخواهد می‌کند، کسی نمی‌تواند جلوی کار رئال مادرید سنگ اندازی کند.

گولیت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ناکامی آژاکس نیز گفت: این تیم، پدیده نبود، یک تیم خوب بود که توانست تا آن مرحله پیش برود. هم به مربی خوش فکر تیم و هم به بازیکنان باهوش آژاکس تبریک می‌گویم اما در فوتبال گاهی کارها آن طور که دلت می‌خواهد پیش نمی‌رود.

بازیکن سابق میلان درباره هازارد همچنین خاطرنشان کرد: احتمال دارد او در لندن بماند، برای هازارد در این شرایط مسائل مالی اهمیت دارند، حق هم دارد او به دنبال سکوی پرتاب نیست و در بهترین تیم‌های دنیا به میدان آمده است، او باید مطمئن باشد که بهترین راه را انتخاب کرده است و این وسواس قابل درک، کار را پیچیده کرده و مذاکرات فرسایشی و طولانی شده‌اند.

گولیت ادامه داد: بازیکنان بسیاری هستند که احتمال زیاد از لیگ برتر بیرون می‌روند، مقصد بسیاری از آنها نیز می‌تواند رئال مادرید باشد. اریکسن، اره را، پوگبا، کین و البته خود هازارد. رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است و هر بازیکنی دوست دارد بخشی از تاریخ این تیم باشد.

وی درباره مدیرعامل کنونی رئال مادرید نیز گفت: فلورنتینو پرس، برای من شخصیت ترسناکی دارد، او مصداق مافیا است و در فوتبال چنین مدیرانی معمولاً اگر دچار فساد اخلاقی نشوند، همیشه چراغ خاموش و ظاهراً موفق پیش می‌روند و به اهداف خود می رسند. او هر کاری که خواسته تا کنون انجام داده است.

گولیت درباره وضعیت چلسی نیز گفت: به عنوان تیمی که مدتی عضوی از خانواده آن بوده‌ام، برایش آرزوی موفقیت دارم، چلسی می‌تواند قهرمان لیگ اروپا شود و نباید اجازه بدهد روی موج احساسات آرسنال دچار موج سواری شود. چلسی شخصیت اروپایی دارد و حق دارد مدعی قهرمانی باشد، فینال رویایی و دیدنی خواهد شد.

گولیت درباره ثروت برخی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: تأسف برانگیز است، گاهی از خود می پرسم اگر ثروت مالک عرب من سیتی نبود، این تیم می‌توانست به قهرمانی برسد؟ اگر ثروت مالکان منچستریونایتد نبود، این تیم وضعیتی از این بدتر هم داشت؟ ثروت مالکان غیر بومی، به فوتبال بومی کشورهایی همچون انگلیس ضربات جبران ناپذیری می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس