کد خبر 957381
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
دانشگاه علامه طباطبایی

صرفنظر از اجرای این عمل ناپسند، سوال مهم از مسئولان دانشگاه و برگزارکنندگان این مراسم این است که آیا شأن و منزلت اساتید تا این حد در نزد شماست؟!

به گزارش مشرق؛ یکی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به اتفاقاتی که در جریان برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در این دانشگاه رخ داد، ماجرا را اینگونه تشریح کرده و نوشته است:

روز یکشنبه گذشته (۱۵/۲/۹۸) به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، مراسمی در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برگزار گردید. متاسفأنه یکی از مجریان مراسم با الفاظ بسیار زننده و رکیک و نسبت دادن برخی اعمال غیر اخلاقی و ناپسند به اساتید دانشگاه، هر اهانت وصف ناپذیری را در حق این قشر فرهیخته روا داشت! که متعاقباً مورد اعتراض عمومی قرار گرفت و موجب ترک جلسه بسیاری از اعضای هیات علمی گردید.

صرفنظر از اجرای این عمل ناپسند، سوال مهم از مسئولان دانشگاه و برگزارکنندگان این مراسم این است که آیا شأن و منزلت اساتید تا این حد در نزد شما پایین است؟!

آیا بهتر نبود بجای برگزاری چنین مراسم هایی و پرداخت هزینه های گزاف به چنین اجراهایی، فرضاً از چند نفر اساتید پیشکسوت و شاخص دانشگاه دعوت به عمل می آمد تا از اندوخته های گرانبهای خویش برای همکاران خود به ویژه اساتید جوان سخن به میان آوردند و برخی نکات ارزشمند معلمی که جز با تجربه حاصل نمی شود، بیان کنند؟ مکرراً دیده و شنیده ایم که در مسیر زندگی هر شخصی، گاه همین سخنان از اشخاص فرهیخته، تحولات مبارکی را برای فرد و جامعه به همراه داشته است. حال چگونه است که مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و برگزار کنندگان این مراسم از درک این سوال و پاسخ به آن عاجزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    1 0
    مگه دروغ گفته بوده که بهشون برخورده؟ دانشجوها هر روز شاهد این برخوردهای زننده از جانب اساتید هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس