کد خبر 957360
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
محمدرضا عارف نمایه - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سند ۲۰۳۰ کلا از فضای آموزشی کشور کنار رفته است و وزیر آموزش و پرورش هم بارها در کمیسیون آموزش مجلس این مسئله را اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس گفت: سند ۲۰۳۰ از دستور کار آموزش و پرورش خارج شده است؛ ما اطلاع دقیق داریم که بعد از اولین تذکر مقام معظم رهبری، این سند اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام، پیام تبریک عارف به فرمانده سپاه را حذف کرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سند ۲۰۳۰ کلاً از فضای آموزشی کشور کنار رفته است و وزیر آموزش و پرورش هم بارها در کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده به هیچ وجه و در هیچ جای رسمی در این وزارتخانه، هیچ اقدامی در ارتباط با سند ۲۰۳۰ مطرح نیست.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه گفت: ما سندی بهتر از ۲۰۳۰ داریم که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یک سند بسیار مترقی است.

وی توضیح داد: حداقل ۱۰ سال در یک فضای دقیق و کارشناسی و با حضور تقریباً همه وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی سابق برای تدوین این سند تلاش شده و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم تصویب کرده و انتظار ما این است که وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی‌تر در اجرایی کردن این سند گام بردارد.

عارف با اشاره به حمایت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اجرای این سند، ادامه داد: اصرار داریم مسئولان در رابطه با این سند به صورت جدی‌تر جلو روند زیرا اگر این سند با جدیت اجرا شود، نیازی به هیچ سند دیگری نیست و سند ۲۰۳۰ هم همانطور که اشاره کردم کلاً کنار رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس RO ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    5 0
    اگررهبری دوباره تذکر نداده بودند رو چشمتون می گذاشتین شماها همتون از یه کرباسین
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    1 0
    ما در جنگ پیروز میشویم همانطور که طالوت و داود پیروز شدند. حتی اگر برخی مردم بر اثر حرام خوری ترسو شده باشند
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    4 0
    شما که راست میگی حذف درس شهید حسین فهمیده و این همه کلیپ رقاصی تو مدارس هم کشکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس