کد خبر 957032
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در حومه شمالی «حماه»

منابع سوری از عملیات گسترده ارتش سوریه علیه گروه‌های ترویستی و خطوط کمک رسانی به آنها در حومه شمال غربی حماه خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه امروز عملیات گسترده‌ای را علیه محورهای تحرکات و اماکن استقرار گروه‌های تروریستی و خطوط کمک رسانی به آنها در حومه شمال غربی در پاسخ نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی آنها انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

آغاز عملیات «الحشد الشعبی» برای پاکسازی مرز عراق-سوریه

به گزارش سانا، نیروهای ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهرناز و کفرنبوده در شمال غربی شهر حماه را در پاسخ به تجاوزات مکرر آنها به ایست‌های نظامی و روستاهای اطراف با موشک هدف قرار دادند. این ضربات خسارت‌ها و تلفاتی به گروه‌های تروریستی وارد کرد و چندین مخفیگاه و سکوی پرتاب موشک و انواع مهمات و سلاح‌های آنها را منهدم کرد.

نیروهای ارتش روز گذشه نیز دامنه واکنش خود به نقض توافق منطقه کاهش و تجاوزات پیاپی آنها به مناطق امن در حومه حماه و حومه ادلب را گسترش دادند که در نتیجه آن به این گروه‌ها خسارت‌ها و تلفاتی وارد و سکوهای پرتاب موشک آنها منهدم شد.

خبر دیگر اینکه بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر تاکید کرد سوریه بر اهمیت تلاش طرف‌های متعدد برای خلع سلاح هسته‌ای و جلوگیری از گسترش آن تاکید می‌کند. وی خاطر نشان کرد ایالات متحده آمریکا بیشتر از هر طرفی معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را نقض می‌کند و از رژیم صهیونیستی در این زمینه حمایت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس