کد خبر 956978
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه‌ای از اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد تشکر کرد.

به گزارش مشرق، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه ای از اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد تشکر کرد.

 در نامه سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان در حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگذاری می کنم.

سرلشکر سلامی در ادامه این نامه آورده است: از پیام تبریک نمایندگان در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر نیز تشکر و قدردانی می کنم.
ما به اذن خداوند اراده کرده ایم بیرق پیروزی را بر فراز قله های رفیع عالم برافرازیم و دشمنان ایران اسلامی را با شکست ها و تحقیرهای فراموش ناشدنی تا قبرستان تاریخ بدرقه کنیم، به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده های تخلف ناپذیر وی اطمینان که در گام دوم انقلاب شکوهمند تمدن اسلام، چمشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد کرد.

ایران عزیز اسلامیمان سربلند تر از هر زمان همچون خورشید عالم تاب بر میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید و ما تا پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می مانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس