کد خبر 956831
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
فرهاد مجیدی فتحی

در پایان نیمه نخست تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد مجیدی در بین دو نیمه قصد تعویض دارد. در شروع نیمه دوم مجیدی حتی آرایش تیمش را هم تغییر داده بود. بازهم مثل بازی قبلی 1 دقیقه بعد از زدن گل، گل خورد.

به گزارش مشرق، معمولاً یکی از انتقادات همیشگی به مربیان فوتبال، تعویض‌های دیرهنگام‌شان است. انتقادی که حتی گریبان برانکو سرمربی موفق پرسپولیس را هم گرفته است. فرهاد مجیدی اما در ابتدای مسیر مربیگری‌اش نشان داد که علاقه زیادی به تعویضِ زودهنگام دارد. مجیدی در بازی امروز مقابل الدحیل بین دو نیمه تعویض کرد. مجیدی با این تعویض حتی آرایش تیمش را هم تغییر داد و در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست، هافبک‌های این تیم به شکل لوزی کنار هم قرار گرفتند. تغییر آرایش و تعویض در پایان یک نیمه، نشان می‌دهد که مجیدی هنوز شناخت کاملی از تیمش ندارد و خیلی زود تفکرات شروع مسابقه‌اش را در حین بازی تغییر می‌دهد. این اتفاق زمانی بیشتر به چشم می‌آید که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد مجیدی در کمتر از ده دقیقه از شروع نیمه دوم، قصد داشت که باز هم تعویض کند ولی گل الدحیل برنامه‌هایش را عوض کرد. هر چند که فرهاد برای انجام تعویضِ دوم خیلی منتظر نماند و گل الدحیل حدود ده دقیقه تعویض مجیدی را به تعویق انداخت. اتفاقی که در بازی قبلی نیز رخ داده بود. مجیدی در بازی مقابل استقلال خوزستان، تا قبل از دقیقه ۶۰ دو تعویض کرده بود.

بیشتر بخوانید:

مجیدی ستاره استقلال را کنار گذاشت

شباهت دیگر این مسابقه نسبت به اولین تجربه مربیگری فرهاد مجیدی هم از دست دادن برد بود. مجیدی در هفته گذشته دو مرتبه در طول نود دقیقه، بازی که پیش بود را با تساوی عوض کرد. آن هم مقابل تیم قعرجدولی که نشان می‌دهد فرهاد هنوز نتوانسته تفکراتش را در استقلال پیاده کند که این تیم به سادگی برد را با تساوی عوض می‌کند. در آن مسابقه در نهایت شاگردان مجیدی زمانی گل پیروزی را زدند که حریف فرصت زیادی برای جبران نتیجه نداشت.

در بازی امروز هم این اتفاق تکرار شد. استقلال مانند بازی با استقلال خوزستان، یک دقیقه بعد از زدن گل اول، از حریف گل تساوی را دریافت کرد. با این تفاوت که آبی‌ها دیگر نتوانستند گلی بزنند و از صعود به مرحله بعد بازماندند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    0 1
    از این جوجه فوکولی چه انتظاراتی دارید.
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    1 0
    وحشت دارید از فرهاد مجیدی درکتون میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس