کد خبر 956583
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کرانچار

رسانه‌های کرواسی می‌گویند زلاتکو کرانچار در انجام ماموریتش با تیم امید ایران موفق بوده اما اکنون عزل شده است.

به گزارش مشرق، کروات‌ها که اخبار مربیان شاغل خود در ایران را به دقت پیگیری می‌کنند، با اطلاع از برکناری کرانچار از سرمربیگری تیم زیر ۲۳ ساله‌های کشورمان، عکس‌العمل نشان دادند. این موضوع در رسانه‌‌های کرواسی به چشم آمد.

سایت اسپورت‌کلاب تیتر «کرانچار از مقامش برکنار شد هر چند به هدفش رسید» را برای گزارش کوتاه خود انتخاب کرد.

این رسانه مجازی نوشت: زلاتکو کرانچار بعد از یک سال هدایت تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران، عزل شد.او این تیم را در مسابقات انتخابی آسیا به هدفش رساند اما روسای متحد، او را کنارگذاشتند.

این سایت ادامه داد: کرانچار یک سال روی نیمکت تیمش نشست و با وجودی که به هدفش رسید و در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در تایلند نتیجه گرفت، از کار برکنارشد.

در ادامه این مقاله همچنین عنوان شد: سئوال این است که دلیل برکناری چه بود؟ روسای فدراسیون در واقع از بازی تیم خود رضایت نداشتند که برکنارش کردند.

این رسانه از یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده به عنوان جانشین کرانچار در تیم امید کشورمان نام‌برد.

سایت ۲۴ ساعت کرواسی هم این خبر را در اختیار خوانندگانش قرارداد.

بیشتر بخوانید:

استیلی: در فضایی دوستانه از کرانچار جدا می‌شویم

 

این رسانه نوشت: نخستین مرتبه رسانه‌های ایران خبردادند زلاتکو کرانچار ۶۲ ساله بعد از یک سال مجبور به ترک تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ایران شد.

این سایت ادامه داد: مربی سابق پرسپولیس و سپاهان در آوریل گذشته برای این مقام درنظرگرفته شد.وی موفق شد در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در تایلند، با تیمش نتیجه بگیرد. اما مقامات فدراسیون از بازی تیم او ناراضی بودند و برکنارش کردند.

دیگر رسانه‌های مهم کرواسی همانند سایت ت‌پروتال نیز با درج اخباری کوتاه، برکناری این مربی با سابقه را به اطلاع خوانندگان خود رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس