کد خبر 956434
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
سردار اشتری نمایه

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تقویت همکاری‌های مشترک با مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی برای کنترل بازار، گفت: در برخورد با مخلان اقتصادی و دانه درشت‌ها کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش مشرق، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به اتفاق معاونان در ستاد فرماندهی ناجا با سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: از حضور انصاری، معاونانشان و مطالبی که بیان کردند، تشکر می‌کنم؛ امید است برگزاری چنین نشست‌هایی به پیشبرد بهتر مأموریت‌ها و اهداف منتج شود.

بیشتر بخوانید:

محتکر ۵۷ تن شکر دستگیر شد

ممنوعیت افزایش قیمت اقلام پرمصرف ماه رمضان

بی تفاوتی مسئولان به گرانی ادامه‌دار خودرو

راهکار تکراری سازمان تعزیرات برای کاهش قیمت خودرو!

دستور رئیس جمهور برای مقابله با گران فروشان

وی با اشاره به توسل دشمنان به جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران اسلامی، افزود: امروز در شرایط حساسی هستیم و همه ما به فراخور مسؤولیتی که داریم باید تلاش کنیم در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه اقتصادی نابسامانی به وجود نیاید، هر چند که امروز شاهدیم بیشترین حجم فشارهای اقتصادی بر روی مردم است و باید تمام توان و تلاشمان را برای مدیریت فضا و کنترل بازار معطوف و متمرکز کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرفیابی جمعی از فرماندهان، مدیران و روسای ناجا به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفته گذشته، یادآور شد: معظم له در این دیدار بر رونق تولید، تشدید اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و … تأکید داشتند.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های مأموریتی نیروی انتظامی می‌باشد و برای تحقق این مهم با بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود، اقدامات مان را تشدید کرده‌ایم و این روند به جد ادامه دارد.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت مدیریت فضای اقتصادی کشور و کنترل بازار، بیان کرد: در مقابله با مخلان اقتصادی به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و در این میان برخورد با دانه درشت‌ها از اولویت‌های اساسی ما است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان مسؤولان نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی طی سال گذشته، گفت: لازم است که بر مبنای نیازمندی‌ها، مفاد این تفاهم نامه به روز شود، همچنین باید بر تقویت تعاملات بر مبنای بهره مندی از بانک‌های اطلاعاتی و سامانه‌های نوین تمرکز کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک همکاری میان ناجا و سازمان تعزیرات حکومتی، ادامه داد: قطعاً همکاری‌های مشترک و هم افزایی می‌تواند به کنترل مطلوب تر بازار و مدیریت فضای کسب و کار و اقتصاد کشور منتج شود.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس، یادآور شد: نیروهای پلیس در مقاطع زمانی مختلف و برای انجام مأموریت‌ها، همواره در آماده باش کامل هستند و امروز برای برخورد با مخلان اقتصادی و سرچشمه‌های نابسامانی در بازار نیز به جد ورود پیدا کرده و این روند را با قاطعیت و اقتدار ادامه می‌دهیم؛ در این میان سازمان‌های متولی و همکار چون سازمان تعزیرات حکومتی نیز باید از ظرفیت‌های موجود برای کمک و همراهی به نیروی انتظامی بهره ببرند.

تداوم موفقیت‌ها در گرو تقویت همکاری‌ها

گفتنی است، پیش از سخنان سردار حسین اشتری، سردار ایوب سلیمانی؛ جانشین فرمانده ناجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از همکاری و تعاملاتی که مسؤولان سازمان تعزیرات حکومتی با نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف مشترک دارند، قدردانی کنم.

وی تأکید کرد: بخشی از موفقیت‌های نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی، در گرو همکاری‌های مشترک می‌باشد، بنابراین باید تلاش کنیم که این تعاملات دوجانبه تقویت شود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت برخورد با مخلان اقتصادی، یادآور شد: تشکیل و راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی گامی در راستای تحقق این مهم به ویژه برخورد با دانه درشت‌ها است.

سردار سلیمانی با اشاره به لزوم تبادل اطلاعات و داده‌ها برای ارتقاء هم افزایی ها میان ناجا و سازمان تعزیرات حکومتی، تأکید کرد: برای تقویت همکاری‌ها مانعی پیش رو نداریم و حتماً امسال نیروی انتظامی و سازمان تعزیرات حکومتی کارنامه درخشانی در مأموریت‌های محوله خواهند داشت.

شایان ذکر است، در این نشست سردار محمد شرفی؛ رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سردار محمدرضا مقیمی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، سردار اشراق؛ معاون حقوقی و امور مجلس ناجا و سردار محسن حسن خانی؛ رئیس پلیس آگاهی ناجا گزارشی از اقدامات پلیس‌های تخصصی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مخلان اقتصادی ارائه کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    0 0
    یعنی الان خیلی محکم در برابر دانه درشت ها ایستاده اید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس