کد خبر 956430
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
روح الله حسینیان

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) بعد از عزل آقای منتظری می‌گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می کند.»

به گزارش مشرق، حجت الاسلام روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در برنامه اینترنتی «رو در رو» با اشاره به تحصیل خود و بسیاری از مسئولان قضایی- امنیتی در مدرسه حقانی، گفت: علت این مساله این بود که با همت شهید بهشتی، در این مدرسه طلاب دروسی فراتر از دروس حوزه را یاد می‌گرفتند و بعدها نیز طلاب این مدرسه نقش زیادی در دستگاه‌های امنیتی و قضائی ایفا کردند.

وی با ورود به ماجرای منتظری و باند مهدی هاشمی در دهه ۶۰، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از ابتدا بر رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی تاکید داشت اما منتظری مانع این کار می‌شد و حتی خاطرم هست یک بار موسوی خوئینی‌ها به من گفت منتظری می‌گوید مهدی هاشمی را صبح احضار و بازجویی کنید ولی شب آزادش کنید تا به منزلش برود! یعنی تحت فشارش نگذارید.

قائم مقام دادستان تهران در وزارت اطلاعات در دهه ۶۰ گفت: آقای منتظری می‌گفت حالا مهدی هاشمی یک نفر را هم کشته که کشته! مگر کسی که کشته انقلابی بوده!؟ او روی جنایت‌ها و قتل‌های مهدی هاشمی حساسیت نداشت.

حسینیان ادامه داد: قبل از اینکه منتظری قائم مقام رهبری شود، در جلسات خصوصی حرف‌هایی از او شنیده بودم که شخصیت وی برایم کوچک شده بود و تعجب می‌کردم چگونه قرار است وی در آینده رهبری جامعه را برعهده بگیرد؟

وی با ذکر خاطره‌ای از اطرافیان افراطی منتظری نیز گفت: اطرافیان او مرا تهدید به مرگ می‌کردند که چرا در دعاهای پس از سخنرانی اسمی از او نمی بری؟

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در جمع آقایان خامنه ای، هاشمی رفسنجانی، و مشکینی بعد از عزل آقای منتظری می‌گوید «منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می‌کند».

حسینیان با اشاره به جنایت‌های منافقین در دهه ۶۰ و برخورد قاطع نظام جمهوری اسلامی با آنها نیز گفت: برخی از منافقینی که می‌گفتند ما توبه کرده ایم، بعد از آزادی از زندان دوباره اسلحه به دست گرفته و مردم و مسئولان را ترور کردند.

وی تاکید کرد: آقای رئیسی کسی است که در دهه ۶۰ با برخورد با منافقین امنیت کشور را تأمین کرد، به جای اینکه از او تقدیر شود برخی در انتخابات آن حرف‌ها را علیه اوی مطرح کردند و آقای روحانی برای تخریب رقیب، از همین حربه استفاده کرد و به جای تقدیر از آقای رئیسی به خاطر برخورد با منافقین، آن تهمت‌ها را علیه او زد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: انسان دلش نمی‌آید ۱۷ هزار گوسفند را بکشد اما منافقین ۱۷ هزار ایرانی را که بخشی از آنها زن و بچه بودند را در کوچه و خیابان کشتند، آن وقت روحانی می‌گفت چرا رئیسی با اینها برخورد کرده! دشمن می‌خواهد ما از سوابق خود اظهار پشیمانی کنیم ولی ما به این سوابق افتخار می‌کنیم و اگر نیاز باشد بازهم در برابر دشمن قاطع از تر از قبل عمل می‌کنیم.

حسینیان گفت: کسانی که امروز از برخورد با داعش دفاع می‌کنند با کدام منطق مخالف برخورد با منافقین هستند؟ مگر منافقین چه کاری کردند که داعش انجام نداده؟

وی تصریح کرد: جنس امثال موسوی خوئینی‌ها را با امثال بهزاد نبوی متفاوت می دانم، امثال خوئینی‌ها اصالت چپ بودنشان را حفظ کرده اند و مصاحبه اخیرش علیه هاشمی نیز این را نشان داد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: یک بار به کروبی گفتم، میدانی مشارکتی‌ها میگویند آخوندها چیزی نمی‌فهمند و امثال تو را نردبان قدرت خودشان کرده اند؟ کروبی حرفم را تأیید کرد و گفت: «یک بار جلوی خودم هم گفتند و من هم بلافاصله عمامه ام را زمین زدم و گفتم حالا من هم مثل شما مکلا شدم، بیایید بحث کنیم ببینیم کدام مان بیشتر می‌فهمیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    3 5
    تو کجا بودی دوباره سرو کله ات پیدا شد شما همتون سروته یه کرباسیت
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    3 1
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس