کد خبر 956028
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کیومرث بیات

کیومرث بیات،‌ مالک باشگاه سپیدرود گفت: ورزشگاه نفت مسجدسلیمان فاقد استانداردهای فیفا برای میزبانی است و شرایط برگزاری بازی‌های لیگ یک و دو را هم ندارد.

به گزارش مشرق، کیومرث بیات درباره تساوی یک - یک تیم سپیدرود مقابل نفت مسجد سلیمان و اعتراض این باشگاه به داوری این بازی و شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان اظهار داشت: ورزشگاه مسجد سلیمان به طور کامل فاقد استاندارد‌های فیفا برای میزبانی است. وظیفه سازمان لیگ است که این استادیوم را برای میزبانی نپذیرد. این ورزشگاه شرایط برگزاری بازی‌های لیگ یک و دو را هم ندارد، آنقدر که وضعیت آن اسفبار است.

وی افزود: از لحاظ امنیت، استادیوم مسجد سلیمان در وضعیت فجیعی قرار داشت، به حدی که سرمربی این تیم زخمی شد. وقتی مربی خودشان زخمی می‌شود، حساب کار دستتان بیاید که چه وضعی وجود دارد. ما در جریان بازی در وحشت کامل بودیم. داوران به جز اینکه امنیت روانی نداشتند، امنیت جانی هم نداشتند. به نظر من داوران تسلیم فشار هواداران شدند وگرنه، نه پنالتی حریف، پنالتی بود و نه گل‌شان صحیح.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه سپیدرود به احتمال تکرار بازی تراکتورسازی

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه این باشگاه شکایت خود از وضعیت ورزشگاه بهنام محمدی و قضاوت بیژن حیدری را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد گفت: هم از وضعیت استادیوم مسجد سلیمان و هم از قضاوت داوران شکایت داریم. کمیته داوران باید بررسی کند که آیا قضاوت بیژن حیدری در حد یک داور طراز اول بود یا خیر. قبل از بازی به کمیته داوران نامه زدیم و درخواست کردیم علیرضا فغانی را برای قضاوت این بازی انتخاب کنند اما آنها مخالفت کردند.

بیات عنوان کرد: بازیکنان ما دو ساعت بعد از بازی در رختکن زندانی شده بودند. علاوه بر این با وجود اینکه در آئین نامه سازمان لیگ اعلام شده تغییر ساعت بازی باید ۴۸ ساعت قبل از بازی و با توافق تیم میهمان انجام شود، اما هیچکدام از این شرط‌ها رعایت نشد و سازمان لیگ برای خودش تصمیم گرفت و اجرا کرد. به ما گفتند اگر در بازی شرکت نکنید، نتیجه را ۳ بر صفر به سود حریف می‌کنیم و ما هم مجبور شدیم بازی کنیم. در جلسه قبل از بازی مخالفت خودمان را با تغییر ساعت بازی اعلام کردیم. حتی صورت جلسه هم شد، اما علیرغم مخالفت ما و آئین نامه سازمان لیگ، این تغییر زمان را انجام دادند و گفتند باید بازی کنید.

«یکی از اعضای کادرفنی سپیدرود ادعا کرده بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در هنگام خروج از زمین داور را تهدید کرده است، آیا این موضوع صحت دارد؟» بیات در واکنش به طرح این سوال عنوان کرد: بله، بازیکن حریف جلوی بازیکنان ما این حرف را زد و همه شنیدند. او به داور گفت اگر ما ببازیم زنده از اینجا بیرون نمی‌روی! نمی‌دانم دقیقاً به کدام داور این حرف را زده، اما مهم این است که این حرف آنجا زده شده و همه شنیده‌اند. بازیکنان ما به من زنگ زدند و گفتند وضعیت اینگونه است.

وی یادآور شد: علاوه بر پنالتی اشتباه حریف، خطای پنالتی برای ما روی محمد بلبلی گرفته نشد. عکس این صحنه موجود است، بازیکن حریف دقیقاً داخل محوطه جریمه بازیکن ما را می‌زند اما داور خطا را بیرون محوطه گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس