کد خبر 956019
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
پوگبا

دیلی‌میل می‌گوید منچستریونایتد قصد دارد برای جلوگیری از انتقال پل پوگبا با رئال مادرید وارد مبارزه شود و اعلام کند به مبالغ پیشنهادی کمتر از ۱۶۰ میلیون پوند برای انتقال او توجه نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، درحالیکه گفته می‌شود انتقال پل پوگبا به رئال مادرید اجتناب‌ناپذیر شده چرا که هم باشگاه اسپانیایی به شدت خواهان به خدمت گرفتن او است و هم پوگبا از ادامه حضور در منچستریونایتد ناراضی است و قصد جدایی از این تیم را دارد، ولی روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای حفظ ستاره فرانسوی‌اش با رئال وارد مبارزه شود و به عنوان تاکتیک این مبارزه اعلام خواهد کرد که به هر پیشنهاد کمتر از ۱۶۰ میلیون پوندی جواب منفی خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تنها شرط پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد

این ماجرا داستان انتقال سال گذشته پوگبا به بارسلونا را تداعی کرده، زمانی که پوگبا خواهان این انتقال بود و ایجنتش با بارسا مذاکره کرده بود ولی اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی یونایتد نگذاشت ستاره باارزش تیمش به غول کاتالان منتقل شود.

حالا پوگبا خواهان پیوستن به رئال مادرید است و مذاکره با رئال را آغاز کرده و به دوستان خود گفته که دوست ندارد در منچستریونایتد باقی بماند.

رئال هم مصمم است برای بازسازی تیم خود پوگبا را به خدمت بگیرد. اما دیلی‌میل به نقل از منابع خود می‌گوید یونایتد مصمم است پوگبا را حفظ کند. ستاره فرانسوی دو سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و شیاطین سرخ از این گزینه برخوردارند که در پایان این مدت قرارداد او را ۱۲ ماه دیگر هم تمدید کنند. با اینحال دیلی‌میل می‌گوید یونایتد ممکن است به پیشنهادهای بالاتر از ۱۶۰ میلیون پوندی گوش دهد! علت این است که مدیران یونایتد می‌دانند اگر پوگبا عزمش را برای جدایی جزم کند نگه داشتن او بر خلاف میل باطنی‌اش چندان مفید نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس