کد خبر 955725
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نکته مهم این است که باز هم صدرنشین هستیم و در بازی‌های آینده به ۴ امتیاز نیاز داریم، سومین دربی بود که نباختیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی عالی بود، داوری بی نقص بود، و از این بابت ناراحتیم که نبردیم. در بازی با تراکتورسازی ما با لیاقت یک امتیاز را گرفتیم. بعداز گلی که زدند انگیزه زیادی گرفتند. نکته مهم اینکه باز هم صدرنشین هستیم و در بازی‌های آینده به ۴ امتیاز نیاز داریم. سومین دربی بود که نباختیم. باید راضی باشیم که یک امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه چرا در کنفرانس خبری حاضر نشدید، گفت: جو یک طوری بود که نرفتم، اما من هیچ وقت از خبرنگاران فرار نکردم، چه ببازیم چه ببریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه جو چطور بود، عنوان کرد: حالا نرفتیم دیگر، اما بدانید که جو خیلی خوب بود و بازیکنان محترمانه آمدند و برای تیم‌شان جنگیدند و از همه مهمتر اینکه داوری عالی بود.

خبرنگاری پرسید که آیا مشکل روحی داشتید یا خیر، گفت: هفته‌های دیگر هم نرفتم و کسی سوال نکرد.

بیشتر بخوانید:

۲ پرسپولیسی ناامید کننده این روزها



برانکو در خصوص بازی اضافه کرد: باید این را بدانید که تراکتورسازی تمام دربی‌های این فصلش مقابل استقلال، سپاهان و پدیده را برده بود و فقط ما را نتوانست ببرد. آنها مربی عالی و با تجربه‌ای دارند که تیم‌های خوبی را هدایت کرده است. بازیکنان شان هم با کیفیت هستند و سه کاپیتان تیم ملی در اختیارشان است.

وی در مورد دیدار با پاختاکور گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم. مسابقه سختی در تاشکند داریم و می‌خواهیم حداکثر امتیاز را بگیریم. قبل از بازی رفت هم گفتم که آنها تیم خوبی هستند و ۸ ملی پوش دارند. مربی بزرگی روی نیمکت شان است که در آژاکس هم کار کرده و برای این فصل تقویت شده‌اند و بودجه خوبی دارند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بودیمیر این هفته بازی می‌کند یا خیر، گفت: بله او امروز هم با ما تمرین کرد و حضور دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نامه فسخ قرارداد شما آمده است، گفت: این موضوع تا آخر فصل اجرا نمی‌شود که بخواهم فسخ کنم. ما در حال حاضر ۶ بازی تا پایان فصل داریم. ۲ بازی در لیگ برتر، ۲ بازی لیگ قهرمانان و ۲ بازی جام حذفی.

برانکو در مورد اینکه آیا با این شرایط شما خودتان را فینالیست جام حذفی می‌دانید یا خیر، گفت: خیر، فینال حذفی بازی هفتم محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه عرب گفته است پول شما آماده است و چرا این موضوع تمام نمی‌شود، عنوان کرد: شما خودتان چقدر حقوق می‌گیرید؟ من که از شما از در مورد حقوق تان نمی‌پرسم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها نوشته است شما از ۱۳ اردیبهشت آزاد هستید و آیا مذاکره‌ای خواهید داشت یا خیر، گفت: بله همیشه مثل بازیکنان می‌توانیم مذاکره کنیم. ما حرفه‌ای هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس