کد خبر 955579
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
محمودزاده

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در مورد مشکوک بودن یک مسابقه از هفته سی و جهارم لیگ دسته اول به شرط‌بندی و تعیین نتیجه از قبل گفت: مسابقات لیگ دسته اول روز گذشته به اتمام رسید و مسابقات این هفته تاثیری در سرنوشت صعود به لیگ برتر یا سقوط به دسته دوم نداشت.

بیشتر بخوانید:

فروزان توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد

اما مطالبی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد که بر اساس آن برخی مدعی شدند که بازی آلومینیوم اراک و استقلال جنوب تهران (سرخپوشان پاکدشت) در آن شرط‌بندی صورت گرفته است. بر همین اساس با دستور حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ جلسه‌ای فوری در دفتر ایشان تشکیل شد و به دستور رئیس محترم سازمان لیگ تمامی اسناد و فیلم این مسابقه جمع‌آوری شد و در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفت.

وی ادامه داد: من خودم شخصاً با جناب تورک ریاست محترم کمیته اخلاق صحبت کردم و کمیته اخلاق به پرونده این بازی ورود می‌کند. همانطوری که پیش از این نیز در رسانه‌ها عنوان شده بود با دستور مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال و جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ کارگروه ویژه‌ای برای سلامت مسابقات فوتبال تشکیل شده است که در این زمینه کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط‌بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: ریاست محترم کمیته اخلاق نیز در این زمینه اعلام کرد باید صبور باشیم و در صورت اثبات بحث شرط‌بندی در این مسابقه مطمئن باشید که با اشد مجازات با متخلفین برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس