کد خبر 955393
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
تیم ملی کشتی فرنگی

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی لغو اردوی تیم ملی را بدلیل استراحت و ریکاوری فرنگی‌کاران حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد.

به گزارش مشرق، حسام‌الدین جعفری درباره دلایل لغو اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: پیش از این بنا بود اردو از ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شود و پس از آن فرنگی کاران یک هفته به استراحت بروند و اردوی بعدی تا اعزام به جام تورلیخانوف ادامه پیدا کند، اما کادر فنی تصمیم گرفت به جای تعطیلی یک هفته‌ای میان ۲ اردو، این اردو یک هفته دیرتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

دعوت بنا از ۳۷ فرنگی‌کار به اردوی تیم ملی

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی افزود: بر همین اساس اردوی بعدی از یا ۲۰ یا ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به جام تورلیخانوف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این تصمیم بدلیل دادن استراحت به فرنگی کاران تیم ملی که شب گذشته از رقابت‌های آسیایی به ایران بازگشته‌اند اتخاذ شده، گفت: مشکل خاصی برای برگزاری اردو وجود ندارد و تنها بدلایل فنی سرمربی تیم ملی این تصمیم را اتخاذ کرده است.

جعفری در پایان درباره قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی چین گفت: قطعاً کادر فنی ارزیابی دقیقی از عملکرد کشتی‌گیران و نقاط ضعف در برخی اوزان خواهد داشت تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای حضور در رقابت‌های آتی این ایرادات به حداقل برسد. در وزن‌های سبک بهترین‌های جهان از آسیا هستند و ما کار سختی را برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم. خدا را شکر که توانستیم با این عنوان دل مردم را شاد کنیم. در برخی اوزان ضعف‌هایی داشتیم و کادر فنی نکات لازم را به کشتی‌گیران انتقال خواهند داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس