کد خبر 955214
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
قاسم جان‌بابایی

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بدهی ۷۰۰۰ میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز سه شنبه با حضور در شهرستان اهر از بیمارستان باقرالعلوم این شهر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: وزارت بهداشت و درمان مطالبات زیادی از بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان دارد که مجموع بدهی‌ها تا سال گذشته بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید:

جان بابایی با اشاره به تلاش وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت مطالبات کادر درمانی و پزشکی بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: طولانی شدن پرداخت مطالبات در دست وزارت بهداشت نیست در حالی که باید بیمه‌ها مطالبات ما را پرداخت کنند تا بتوانیم مطالبات پرسنل درمانی و پزشکی را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه پرداختی‌ها منوط به تسویه حساب بدهی بیمه‌ها است، ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان از بیمه سلامت ایرانیان مطالبه دارد.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز و افزایش امکانات بیمارستان شهرستان اهر گفت: شهرستان اهر به تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی نیاز شدیدی دارد و افزایش این امکانات باعث کاهش هزینه‌های مردم و کم کردن بار مراکز درمانی تبریز می‌شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: سی‌تی‌اسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر تأمین و تجهیز شد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه MRI نیز ضروری است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در حال طی مراحل قانونی برای واردات دستگاه MRI است و مرکز زنان و زایمان شهرستان اهر نیز در حال تکمیل است.

وی سپس آماری از اختلالات سلامت در کشور نیز ارائه کرد و گفت: ۲۵ تا ۳۰ درصد جمعیت کشور اختلال سلامت و روان دارند. باید برای درمان اختلالات روانی تمرکز کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    کدام بدهی همه هزینه درمان پای مردم هست با دفترچه تامین اجتماعی سبزی خوردن هم نمی دن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس