کد خبر 954524
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
بهتاش فریبا

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تغییرات پرتعداد وینفرد شفر در ترکیب این تیم را یکی از دلایل ناکامی آبی‌پوشان در دیدارهای اخیر دانست.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره شکست استقلال برابر پدیده و ناامیدی هواداران این تیم بابت از دست رفتن قهرمانی گفت: این طبیعی است که با نتیجه بازی دیروز، امید هواداران برای قهرمانی استقلال کم‌رنگ شود. استقلال اگر موفق به شکست دادن پدیده می‌شد ۶۰ درصد شانس قهرمانی داشت، ولی متأسفانه تیم موقعیت خوبی را از دست داد. دلم می‌خواهد چیزی بگویم که هواداران آرام شوند، ولی هر چه می‌گردم جمله‌ای را پیدا نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: هواداران حق دارند ناراحت باشند. در ضمن آنها نسبت به ایجاد تغییرات در چیدمان تیم آلرژی دارند. شفر برای اینکه به یک بازیکن بازی بدهد، چهار پست را بهه‌م ریخت و شما دیدید که در پست دفاع وسط، دفاع راست، وینگر راست و هافبک دفاعی چه تغییراتی ایجاد شد. مگر می‌شود یک تیم در چیدمان ترکیب با این همه تغییر به زمین برود؟ داریوش شجاعیان خصوصیات بسیار خوبی در بخش تهاجمی دارد، ولی به عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود. چرا؟!

بیشتر بخوانید:

استقلال با شفر قطع همکاری کرد؟/مجیدی سرمربی موقت شد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین تأکید کرد: نمی‌دانم در بازی‌های که استقلال به میدان می‌رود، حریفان چگونه آنالیز می‌شوند. هر تیمی با پدیده بازی می‌کند، می‌داند که نباید پشت دفاعش را به این تیم بدهد، چون آنها در بخش تهاجمی با در اختیار داشتن بازیکنان سرعتی بسیار خطرناک هستند و دیدید که پدیده روی تک‌گلی که به ثمر رساند چگونه از فضای خالی در پشت دفاع استقلال بهره لازم را برد.

فریبا در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال باید در پایان فصل با شفر قطع همکاری کند، تصریح کرد: هنوز سه بازی تا پایان فصل باقی مانده و مهم این است که تمرکز تیم به‌هم نریزد. برای ما خیلی مهم است که استقلال سهمیه بگیرد و اگر این اتفاق رخ دهد، با صعود به مراحل حذفی در لیگ قهرمانان، می‌توان به سود مالی رسید. بعد از پایان فصل می‌توان یک تصمیم مناسب گرفت، ولی الان مهم این است که استقلال در سه بازی پایانی خوب امتیاز بگیرد.

وی در مورد شایعه تعلیق فعالیت شفر در استقلال و اینکه گفته می‌شود با اخراج این مربی، فرهاد مجیدی هدایت استقلال را در سه بازی پایانی برعهده خواهد گرفت، گفت: چنین خبرهای از شب گذشته در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود، ولی من در مورد بحث اخراج شفر و سرمربی شدن مجیدی اطلاعی نداریم. فکر می‌کنم باید فعلاً صبر کنیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با زوران مامیچ و روبرتو دونادونی خاطرنشان کرد: بنده اطلاعی از مذاکره با مامیچ و دونادونی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    3 6
    فریبا سرمربی گری استقلال حق شما وامثال شماست .نه کسی که سالها زیرپرچم اماراتی هاسینه زده
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    1 2
    فقط قلعه نویی
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    2 2
    استقلال چقدر خنده دار شده.....خدایا شکرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس