وینفرد شفر

هنوز دو سال از اتفاقاتی که پیامد اخراج مانوئل ژوزه پرتغالی از تیم پرسپولیس برای این باشگاه رخ داد نگذشته که شرایطی مشابه با آن برای شفر پیش بینی می‌شود!

سرویس ورزش مشرق – ماجرای اخراج مانوئل ژوزه از پرسپولیس و شکایت‌های این پیرمرد پرتغالی از سرخپوشان به فیفا به دلیل بدهی را تقریباً همه اهالی فوتبال شنیده اند و کتمان مدیران و تاخیر در پرداخت پول دستاوردی جز انباشته شدن بدهی و اضافه شدن جریمه و ترس از کسر امتیاز و محرومیت نداشت.

هنوز داغ این اشتباهات بر پیشانی باشگاه سرخ پرطرفدار پایتخت سرد نشده که باشگاه آبی پایتخت هم به سمتی می‌رود که پیش از آن سرخ‌های تهرانی آن راه را رفته و پشیمان هم شده اند!

در ادامه شکست استقلال در مشهد و از دست رفتن بخت مهم رسیدن به صدر و قهرمانی، حالا این احتمال هم هست که استقلال حتی سهمیه آسیایی را نیز به دست نیاورد. همین شاید و احتمال‌ها بود که در مشهد، خواب از چشم مدیران باشگاه استقلال گرفت و آنها را تا پاسی از شب (ساعت ۳ بامداد امروز ۸ اردیبهشت) در لابی هتل بیدار نگه داشت!

از صبح امروز و در رسانه‌های ورزشی رسمی و غیررسمی بارها خبر برکناری شفر و یا تعلیق او در سمت مربیگری استقلال را دیده و شنیده ایم.

بیشتر بخوانید:

استقلال با شفر قطع همکاری کرد؟ / مجیدی سرمربی موقت شد
 

فتحی: برکناری شفر گمانه‌زنی رسانه‌ها است

برخی از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت حرف می‌زنند و عده‌ای که مدعی اند به راهروهای باشگاه نزدیکترند و اخبار درون تیم را دارند از بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال با تعدادی از بازیکنان بدون قرارداد سپاهان از جمله عزت اله پورقاز خبر می‌دهند.

هضم این دو احتمال با وجود شرایط فعلی در کشور راحت است اما درک این خبر که عده‌ای با ادعای دارا بودن اطلاعات سرّی تر از داخل اتاق مدیرعامل، اسامی سرمربیانی همچون " دونادونی" و یا " زوران مامیچ" (مربی تازه برکنار شده الهلال) را مطرح می‌کنند سخت است. این احتمال با وجود قیمت ارز در کشورمان حکم ضرب المثل "از چاله درآمدن و در چاه افتادن" را دارد. چه بسا همین حالا باشگاه استقلال برای قطع همکاری با وینفرد شفر، پسرش ساشا، میگوئل کولی، آندریاس فیلیپ، گرهارد شرودینگر، مارتین فورکه و نوربرت هانشتن دردسرهای زیادی برای تسویه حساب با این مربیان خارجی را دارد!

بی شک استقلال برای بازپرداخت دلاری رقم قرارداد این نفرات یا باید دست پری داشته باشد و یا خود را برای رسیدگی به شکایت‌های پیش رو پس از اخراج این مربیان آماده کند.

به هر جهت امروز و فردا تکلیف پیرمرد آلمانی و دستیارانش مشخص خواهد شد اما مدیران استقلال باید به این مهم توجه کنند که استقلال ولو اندک هنوز شانس کسب قهرمانی و سهمیه آسیایی و حتی صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان را دارد و برای خوشایند برخی هواداران احساسی نباید تصمیم عجولانه به بهانه شوک به تیم بگیرند چرا که این شوک فقط حکم شوک دادن به یک بیمار مرگ مغزی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    12 4
    تو این مدت استقلال مربی خوب جذب نکرده منصوریان ، شفر خدایی چه کاری کردند ؟ ی ترکیب ثابت نداشتند
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    13 5
    کاملا با این مطلب موافقم
    • پرسپولیسی دو آتیشه IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
      14 9
      ای استقلالیهای بدبخت پرسپولیس همیشه سرورتونه بازم ما قهرمانیم خخخخ
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    8 1
    متاسفانه درس نمیگیره
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    10 6
    مشرق جان از کی تابحال دلسوز و طرفدار استقلال شدی ؟!
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 1
    شفر الان دو ساله بهش وقت دادن مگه سال اولشه!!!!!!!!بنده خدا یک تیم کامل عوض کرده
  • لیلا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    1 0
    برای پرسپولیسی های که یک روز برای بقا تولیگ گریه می کردند فقط باید تاسف خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس