کد خبر 954487
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
جهادی راهیان شهادت

گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز ۹۸ پنجمین دوره متوالی خود را در شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار کرد.

به گزارش مشرق، گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز ۹۸ پنجمین دوره متوالی خود را در شهرستان دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگزار کرد. اعم برنامه های گروه جهادی راهیان شهادت عبارت بودند از:

ایجاد طرح بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان روستاهای کمتر برخوردار شهرستان دلگان
در این طرح بیش از ۴۰۰ کودک بین سنین ۳ تا ۱۰ سال که میانگین ۵ دندان انان از کشین، پر کردن و عصب کشی به طور کاملاً رایگان ویزیت و رمان شدند و درمان دندان بیش از ۱۰۰ بزرگسال در این دوره از اقدامات انجام گرفته در روستاهای هیت کلیر، کهنک لدی، نعمت آباد، ابراهیم آباد و حسین آباد بوده که با سه دندانپزشک و دو یونیت انجام گرفت
برگزاری کلاسهای فرهنگی و اموزشی از قبیل اموزش، حفظ و روانخوانی قران، اموزش احکام و نماز، اموزش بهداشت فردی و خانواده با حضور تیم مامایی آموزش خیاطی و ایجاد کارگاههای زود بازده از جمله فعالیت های آموزشی و فرهنگی و اشتغالزایی گروخه جهادی راهیان شهادت بوده است.

از جمله فعالیت های اشتغالزایی گروه جهادی راهیان شهادت اتمام از فاز تحقیقاتی پلان کشاورزی طرح ارتقا سطح معیشت شهرستان دلگان در این دوره جهادی است.

از جمله برنامه های فرهنگی روستای گروه جهادی راهیان شهادت برگزاری جشن مبعث وراه اندازی پایگاه بسیج روستای کهنک لدی برگزاری جشن تکلیف برای دختران و برگزاری هیئت، پخش مستند و راه اندازی کتابخانه برای روستای هیت کلیر بوده است.

فعالیت های عمرانی گروه جهادی راهیان شهادت ادامه و تکمیل ۸۰ درصدی مدرسه شش کلاسه حضرت رقیه (س) در روستای هیت کلیر که به طور ۱۰۰ درصد با توان و پتانسیل جهادگران گروه جهادی راهیان شهادت از متخصصین دانشگاهی و مردم انقلابی ساخته شده است و همچنین ساخت خانه محروم برای اهالی روستای هیت کلیر از اقدامات عمرانی گروه جهادی راهیان شهادت است.

علاقه مندان جهادی جهت همکاری و ارسال امکانات و تجهیزات به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان دلگان می توانند با شماره: ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۳۵ تماس حاصل بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس