کد خبر 954486
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان و پدیده معادلات آقایان را بر هم زدند ولی بعضی‌ها خوششان نیامده است، این آقایان نمی‌توانند تحمل کنند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان و حواشی که به وجود آمد اظهار داشت: به نظر من هم اگر فوتبال را تعطیل کنند بهتر است، متاسفانه دوستان با ابزاری که داشتند تا توانستند به سپاهان تاختند.

وی افزود: من می‌گویم هر کسی که مجرم است را محکوم کنند و اشد مجازات را برای او در نظر بگیرند. مگر ما به استقلال در دقیقه ۹۷ نباختیم؟ رفتیم و به آنها تبریک گفتیم و بهترین رفتار را با تیم‌های میهمان داشتیم. مگر پرسپولیسی‌ها به اصفهان نیامدند؟ وقتی قبل از بازی یک نفر استوری می‌گذارد چرا با او برخورد نمی‌کنند؟ خودشان می‌دانند چه کسی از داخل باشگاه این کار را کرده است.

قلعه‌نویی افزود: اگر قرار باشد برای رسیدن به یک جام سکوت کند خوب نیست. ما ۱۴-۱۵ میزبانی در اصفهان داشته ایم، قبول دارم چند بار هم ترقه زدند ولی آیا در اصفهان سرِ کسی شکسته است؟ مگر استقلال ما را نبرد آیا اتفاقی افتاد؟ ما باشگاه پرسپولیس را به عنوان باشگاه مردمی قبول داریم و می‌دانیم برانکو و عرب محترم هستند ولی چرا کمیته اخلاق و حراست فدراسیون قبل از بازی با آن آقا که همه را تحریک می‌کرد برخورد نکردند؟ پدر و مادری جوانش را بزرگ کرده که عروسی او را ببیند ولی به او سنگ زدند، این کارها چه ارزشی دارد؟

قلعه‌نویی در خصوص صحبت‌های سیاوش یزدانی بعد از بازی گفت: من قبول دارم که یزدانی اشتباه کرده و بلافاصله با او برخورد کردیم. دیدید که او صحبت‌هایش را تغییر داد و یزدانی مصاحبه کرد. وقتی من می‌بازم و می‌گویم مقصر هستم، این شهامت ما را نشان می‌دهد. ادا و اصول هم ندارم. یا این فوتبال را جمع کنید یا آن را ریشه یابی کنید که مشکلاتش چیست؟ چرا در بازی سپاهان و تراکتورسازی چنین اتفاقاتی نیفتاد؟

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چرا به کمیته انضباطی احضار شده است گفت: دوستان می‌گویند چرا من به کنفرانس نرفتم. من ۹۰ دقیقه توهین شنیدم خوب است همان‌ها را کادو بپیچم و تقدیم خود و خانواده آقایان کنم؟ وقتی فحاشی کردند من به سینه ام ضربه زدم. کار خاصی کردم؟ آیا کار بدی انجام دادم؟ گزارشگر بازی خدا را در نظر گرفته که آنگونه گزارش می‌کند؟ صدا و سیما چطور به این شخص اجازه گزارش می‌دهد؟ ۹۰ دقیقه به من و خانواده ام توهین شده آیا من حق ندارم حرفی بزنم؟ اگر تیمی که بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده از آن ۵ گل بخوریم خوب است؟

بیشتر بخوانید:

بلیت فروشی بی‌حساب و کتاب پرسپولیس

وی ادامه داد: در بازی استقلال تهران و استقلال اهواز روز پاک فوتبال رقم خورد، کریم بوستانی ۱۰ سال بعد شد همکار من. همین کریم بوستانی در مقابل استقلال خوزستان با تیم من مساوی گرفت. از کریم ملاحی سوال کنید تیم ما مقابل تیم آنها به میدان رفت و ما چه روزی را رقم زدیم؟ چرا اینها را نشان نمی‌دهید؟ قلعه‌نویی به خاطر شرافت و معرفتش حتی از خودی‌ها حرف شنیده ولی چرا این خوبی‌ها را نشان نمی‌دهید؟

قلعه‌نویی تصریح کرد: شما چیزهای دیگر و الفاظ بد و گزارش گزارشگر را ندیدید. سپاهان و پدیده معادلات آقایان را بر هم زدند ولی بعضی‌ها خوششان نیامده است، این آقایان نمی‌توانند تحمل کنند.سوال من این است چرا فتاحی نمی‌گوید بودجه تیم‌ها چقدر بوده است؟ مگر سقف قرارداد نگذاشتند؟ تنها کسی که با کمیته اخلاق درگیر شد من بودم چون گفتم من بالای سقف دریافتی داشته ام، چون دروغ نمی‌گویم. چرا قرارداد من و دایی را منتشر کردند ولی الان انتشار آن خلاف است؟ ما با بودجه یک سوم دیگر تیم‌ها فوتبال خوب ارائه کردیم ولی همه جای آقایان درد گرفته است! باز هم می‌گویم سپاهان و پدیده معادلات را بر هم زدند ولی نحوه برخورد فقط برای تیم‌های خارج از تهران است. آقای حسن زاده که در این چند سال فقط من را جریمه کرده و همه رای‌ها را قطعی صادر کردند چرا توضیح نمی‌دهید این همه احکام درباره من برای چه بوده است؟ بدتر از من رفتار شده ولی برخورد نشده است. چرا در این چند سال یکبار من را نخواسته اند؟ این کار خلاف قانون است. می‌دانم این حرف‌ها برای من تبعات دارد ولی آقایان خلاف کرده اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مگر ما ۲ بر صفر روی اشتباهات داوری به تراکتورسازی نباختیم چرا اتفاقی نیفتاد؟ مگر به استقلال نباختیم چرا هیچ اتفاق بدی نیفتاد؟ آیا اتفاق بازی پرسپولیس و سایپا هم به سپاهان مربوط است؟ مجموعه پرسپولیس و عرب افراد خوبی هستند ولی یکسری اتفاقات به آسیب‌های اجتماعی بر می‌گردد.آقایان از بالا سنگ زدند، من دیروز هم گفتم که به من بزنید ولی به یکدیگر سنگ نزنید. آقای تابش قبل از بازی مصاحبه کرد و همه را به کار فرهنگی تشویق کرد. طرفداران ما به شهرستان جم رفتند و لیدرهای جم حسینیه در اختیار هواداران ما گذاشتند و عزاداری کردند، طرفداران سپاهان هم با شیرینی به استقبال آنها رفتند. چرا این ها را کسی نمی‌گوید؟ بازی ما و پرسپولیس در اصفهان با وجود اینکه آن پنالتی رخ داد آیا خون از دماغ کسی آمد؟ یک مصاحبه ووریا غفوری کرد حسن زاده چند بار جواب او را داد؟ حسن زاده خودش را یکبار جای ما بگذارد؟ حسن زاده انسان خوبی است ولی یکبار خودش را جای ما بگذارد. او یکبار فحش ناموس بخورد ببینیم می‌تواند تحمل کند؟ من آخر حرف را می‌زنم، در حق تیم‌های خارج از تهران نهایت بی انصافی را می‌کنند. قانون می‌گوید اگر می‌خواهید علیه کسی رای بدهید باید دفاعیاتش را بشنوید. می‌دانید چرا این اتفاقات در مورد من می‌افتد؟ چون در یک برنامه به این موضوعات اشاره کردم.

وی ادامه داد: این را هم بگویم باشگاه پرسپولیس نمی‌خواست این اتفاقات بیفتد. ولی به ما ۵ بلیت وی آی پی داده اند. شما از اصغر حاجیلو و بقیه سرپرست‌ها بپرسید. هر تیمی که می‌خواهد به اصفهان بیاید ما نهایت همکاری را با آنها داریم. گله من از آقای عرب این است که چرا اجازه دادند لیدر آنها این کارها را انجام بدهد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه آیا باشگاه سپاهان از بیرانوند شکایت کرده است گفت: من خبری از این موضوع ندارم. البته شنیدم باشگاه پرسپولیس از سیاوش یزدانی شکایت کرده است. درست است که بیرانوند حرکاتی در زمین انجام داد ولی معتقدم او سرمایه ملی است. اتفاقاً بیرانوند یکی از کسانی است که من ارتباط خیلی خوبی با او دارم.

وی در پایان در خصوص اینکه بزرگان فوتبال باید برای پایان دادن به حواشی کمک کنند گفت: من بزرگ این فوتبال نیستم! شما بینید بزرگان فوتبال ما را چگونه زدند؟ با دایی، پروین و.. چه کردند؟ کدام بزرگی؟ با دایی چه رفتاری کردند؟ به جرم اینکه می‌خواهیم از حق تیممان دفاع کنیم؟ چطور روزی که ۴ گل به ما زدند ما آدم خوبی بودیم؟ ولی چون مساوی کردیم آدم بدی هستیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    2 11
    اگر کمی به گذشته بر گردید ملاحظه می کنید که در اصفهان چشم یک سرباز را کور کردید .خو بست کمی به قیافه و ادا واطفارهای خود در جریان بازی نگاه کنید سر منشا این در گیری ها را می بینید.
  • موسوی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    0 1
    قلعه نویی همیشه الکی به استقلال انگ میزند!!! ولی سر مربیهای پرسپولیسی همیشه برابر پرسپولیس شکست می خورند!!!
  • یونس IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    2 2
    آقای قلعه نویی تقریبا 250 نفر زخمی شدند. یک نفر هم مرده. دهنت رو ببند این قدر حرف مفت نزن. پول بی زبون دولتی که مال مردمه رو می خورید هار شدید. دو ریال سواد ندارید ابراز فضل می کنید. تازه به دوران رسیده.
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
      1 1
      ابراز فضل ؟؟؟؟؟ امثال تو لنگی بیسواد بی فرهنگ تو ورزشگاه شر درست میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس