کد خبر 954297
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
حاشیه دیدار پدیده

سکوهای در نظر گرفته شده برای هواداران استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی این تیم برابر پدیده تکمیل شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پدیده شهر خودرو و استقلال در شرایطی از ساعت ۲۰:۱۵ امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد که در حال حاضر بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز این مسابقه هستند.

* بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۱۲ در ورزشگاه تختی مشهد آغاز و بعد از یک ساعت تمام بلیت‌ها فروخته شد. قیمت بلیت‌های فروخته شده ۱۰ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض مسئولان پدیده به ترفند استقلالی‌ها

* با اعلام مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده ۱۷ هزار بلیت این بازی فروخته شده است و اجازه فروش بیشتر بلیت به باشگاه پدیده از سوی شورای تأمین مشهد داده نشده است، این در شرایطی است که ورزشگاه امام رضا (ع) ۲۷ هزار نفر گنجایش دارد.

* در حال حاضر سکوهای در نظر گرفته برای هواداران استقلال که ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه است پر شده و تا یک ساعت قبل از مسابقه تماشاگران پدیده می‌توانند بخش‌های دیگر ورزشگاه را پر کنند، در غیر این صورت سکوهای خالی در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت.

* عدم حضور تماشاگران مشهدی در ورزشگاه تا این ساعت با نگرانی مسئولان باشگاه پدیده همراه بوده و آنها امیدوارند تا یک ساعت مانده به آغاز مسابقه سکوهای خالی ورزشگاه امام رضا (ع) به هواداران آنها تعلق بگیرد.

* هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه سرود قهرمانی سر می‌دهند. همچنین شعارهایی علیه تیم پدیده و پرسپولیس از سوی آنها سر داده شد.

* تماشاگران طرفدار تیم پدیده در شعارهای خود به همشهریان‌شان اعتراض می‌کنند که چرا از استقلال طرفداری می‌کنند.

* بنر بزرگی از تصویر یحیی گل‌محمدی روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) به چشم می‌خورد.

* با وجود اینکه همه بلیت‌های بازی فروخته شده است، اما نزدیک به هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه امام رضا (ع) به دنبال بلیت این مسابقه هستند. البته دلالان بلیت و بازار سیاه بلیت‌ها را به قیمت چند برابر می‌فروشند.

* فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در کنار زمین منتظر حضور هواداران تیم پدیده در ورزشگاه است.

* تعداد زیادی از تماشاگران استقلال با خرید بلیت مخصوص هواداران پدیده در ابتدا در جایگاه مخصوص هواداران این تیم مستقر شدند، اما در ادامه خودشان را به جایگاه استقلالی‌ها رساندند. این اقدام آنها اعتراض شدید تماشاگران تیم میزبان را به همراه داشت.

* پرچم تیم پدیده به صورت رایگان بین هواداران این تیم توزیع شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس