کد خبر 954167
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
پرواز

پرواز مشهد-تهران شرکت تابان که قرار بود ساعت ۲۱ روز گذشته انجام شود، بدون هیچ توضیح و اطلاع‌رسانی قبلی از سوی این شرکت هواپیمایی به تأخیر افتاده است و طبق آخرین اعلام قرار است ساعت ۱۱ امروز انجام شود.

به گزارش مشرق، پرواز شماره ۶۲۵۷ شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت ۲۱ روز گذشته مسافران را از مشهد به تهران جابه‌جا کند، بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی از سوی این شرکت هواپیمایی دچار تأخیر چندین ساعته شده و هنوز انجام نشده است.

یکی از مسافران این پرواز گفت: روز گذشته از ساعت ۱۹ وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدیم تا ساعت ۲۱ از طریق پرواز تهران تابان سفر کنیم، اما هیچ اعلامی بابت سوار شدن به هواپیما انجام نمی‌شد تا اینکه ساعت ۲۱ علت تأخیر را جویا شدیم که مسئولان تابان بدون ارائه هیچ توضیحاتی به ما اعلام کردند فعلاً تأخیر داریم و در فرودگاه بمانید.

بیشتر بخوانید:

این مسافر ادامه داد: با وجود سردرگمی مسافران، هیچیک از مسئولان شرکت هواپیمایی تابان درباره علت تاخیر و یا زمان انجام این پرواز، توضیحاتی برای مسافران نداشتند و فقط اعلام می‌شد تا ساعاتی دیگر پرواز انجام می‌شود.

وی با اشاره به سرگردانی مسافران در فرودگاه گفت: حدود ساعت ۲ بامداد امروز بود که اعلام شد این پرواز دیگر امشب انجام نمی‌شود و اگر قرار باشد انجام شود، ساعت ۱۱ امروز هفتم اردیبهشت خواهد بود.

وی اظهار داشت: همه مسافران این پرواز کلافه و سرگردان بودند و نمی‌دانستند شب را کجا به‌سر کند به هر حال اغلب مسافرانی بودند که هتل‌های خود را تحویل داده بودند و جایی برای برگشتن نداشتند بنابراین اغلب آنها در فرودگاه ماندند و در بی‌توجهی شرکت تابان، مسافران همه ‌سرگردان شدند.

این مسافر پرواز تابان افزود: حتی چندین مسافر خارجی از کشور چین هم در این پرواز حضور داشتند که قرار بود به فرودگاه امام خمینی (ره) بروند و از آنجا به کشور چین پرواز کنند که ظاهراً پرواز دوم آنها هم به دلیل این تأخیر، کنسل شده بود.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط تعدادی از مسافران شب گذشته از انجام پرواز انصراف دادند، گفت: البته تعدادی از مسافران با هواپیمایی دیگر ساعت ۵ صبح امروز به تهران منتقل شدند و بقیه مسافران هم قرار است ساعت ۱۱ امروز پرواز کنند.

این مسافر هواپیما اضافه کرد: از شب گذشته تاکنون هیچ پذیرایی از مسافران انجام نشده است و در این مدت در فرودگاه سرگردان هستیم و منتظریم تا ساعت ۱۱ احتمالاً پرواز ما انجام شود.

طبق آیین‌نامه حقوق مسافر، شرکت هواپیمایی در تأخیرات اینچنینی باید در کنار تأمین محل اسکان برای مسافران، از آنها پذیرایی بابت وعده‌های غذایی داشته باشد.

ضرورت دارد مسافران این پرواز توضیحات خود را درباره کم‌کاری شرکت هواپیمایی تابان در سایت سازمان هواپیمایی کشوری واحد رسیدگی به شکایات بابت احقاق شخصی حق درج کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    4 0
    ببخشید چه انتظاری دارید تازه فهمیدی اینجا ایرانه شخصیت میخای اینجا دنبالش نگرد
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    1 0
    اشغال ترین شرکت هواپیمایی رو ایران و تایلند دارن اونا می کشن اینا دق مرگ می کنند
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 0
    شب سوار خاور و نیسان میشدند میرسیدند
  • Ali IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    0 0
    کلا تابان بد ترین شرکت هواپیمایی ایران بوده و هست گرچه اسم کیش ایر و زاگرس بد در رفته ولی این شرکت ها هیچگونه تاخیری نداشتتد و همیشه بهترین پرواز و سرویس رو ارائه کردن اگر بتوانید بیشتر هزینه کنید ماهان از همه بهتر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس