کد خبر 953676
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
حزب الله لبنان نمایه

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به شدت اعدام انجام شده از سوی رژیم سعودی را محکوم کرد و آمریکا را شریک اصلی جنایات آل سعود دانست.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای اعدام‌های انجام شده از سوی رژیم سعودی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حزب الله، جنایت شنیع اعدام‌های مرتکب شده از سوی رژیم جنایتکار سعودی علیه دهها غیرنظامی بی گناهی که جز مطالبه حق آزادی گناهی مرتکب نشده بودند، را محکوم می‌کند و همبستگی و همدردی کامل خود را با خانواده شهدا اعلام می‌کند و از خداوند طلب صبر برای این خانواده‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شایعه سازی مخالفان حزب الله علیه حاج رضوان +عکس

جنایت هولناک دیگری در «سرزمین خون»

واکنش اتحادیه اروپا به اعدام‌های اخیر در عربستان

اعدام ۳۷ نفر توسط آل سعود در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر

حزب الله بیان کرد: این خون‌های بی گناه ریخته شده شده به مثابه مشعلی برای ملت مظلوم خواهد ماند که مسیرش را نورانی می‌کند و راهش را به سوی رهایی روشن می‌کند. سنت الهی این است که پیروزی از آنِ مستضعفان است و ظالمان نابود می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: آمریکا شریک اساسی این نظام در جنایت شنیعی است که از زمان شکل گیری اش به زور شمشیر و قتل و کشتارهای جماعی در هر مکانی مرتکب شده است و آمریکا مسئول حمایت از این رژیم و سوق دادن جامعه جهانی به چشم پوشی از جنایات شنیع آن برای حفظ منافع مالی و نفتی است.

حزب الله اعلام کرد: ما از ملت‌های دنیا و سازمان‌های بین المللی و انسانی و حقوق بشری می‌خواهیم که ندای خود را بالا ببرند و به دولت‌های خود و در رأس آن آمریکا برای رسوا کردن این رژیم قاتل و وحشی و فاش کردن روابطش و نقشش در ایجاد سازمان‌های تروریستی و حمایت و سرپرستی آنها، فشار وارد کنند.

حزب الله سکوت مشکوک جهانی در قبال جنایاتی که رژیم سعودی و ادوات وهابیت در سراسر دنیا انجام می‌دهند را محکوم کرد و سکوت در قبال این جنایات به ویژه اعدام‌های اخیر را علت ادامه جنایات بی پایان رژیم سعودی دانست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 0
    این جنایات باچراغ سبز آمریکاواروپااست .
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 0
    سیدحسن انتقام انتقام
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    18 0
    کدام جامعه بشری؟ کفار را بشر حساب می کنید.
  • یاردان IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    14 0
    بنام خدا .تاریخ آل سعود نشان دهنده یهودی وصهیونیستی بودن این عمال انگلیس و...میباشد شک نکنید که این خونخوران ال سعود هیچ اعتقادی به خدانداشته وفقط وفقط اهداف جهانخوران راپیش میبرند وبه زودی بر همگان اشکار خواهد شد. یاری خداوند نزدیک است .
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    6 0
    ما بیانیه دادیم یا نه؟
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    1 0
    کلیدداران کعبه همیشه بدترین افراد هستند ، تاریخ این را ثابت کرده است . اینها به زور پول و ثروت حرم امن الهی را اشغال کرده اند.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    2 0
    حقوق بشر کجا بود برادر من؟اینا فقط پول میشناسن.آل سعود خائن هم فقط دستورات صهیونیست هارو اجرا میکنه
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    0 0
    الان آل سعود مي ترسه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس