کد خبر 953568
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
میوه قاچاق

نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام قیمت 34 نوع میوه از آناناس، توت فرنگی و موز گرفته تا انواع پرتقال، سیب و خیار منتشر شد.

به گزارش مشرق، در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم سیب زرد و سیب قرمز دستچین با ۴۰۰ تومان کاهش به ۷, ۴۰۰ تومان رسیده، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم هندوانه با ۳۰۰ تومان کاهش به ۲, ۵۰۰ تومان رسیده است.

براساس این گزارش، قیمت انواع خیار نیز با کاهش رو به رو بوده، چنانچه قیمت هر کیلوگرم خیار رسمی و رویال با ۷۰۰ تومان کاهش به ۳ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم خیار کوتاه با ۳۰۰ تومان کاهش به ۵, ۳۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای نیز با ۳۰۰ تومان کاهش به ۴, ۷۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم آناناس طلایی در میادین میوه و تره بار ۱۶ هزار تومان، توت فرنگی ۱۳,۵۰۰ تومان و موز ۱۰,۸۰۰ تومان است و هر کیلوگرم طالبی به قیمت ۴,۹۰۰ تومان و ملون به قیمت ۵,۲۰۰ تومان عرضه می‌شود، ضمن اینکه خربزه با قیمت هر کیلوگرم ۵,۲۰۰ تومان و هندوانه توزرد با قیمت هر کیلوگرم ۲,۹۰۰ تومان به تازگی وارد میادین شده است.

گفتنی است، میوه‌های نوبرانه از جمله گوجه سبز به قیمت ۱۹,۵۰۰ تومان و چاغاله بادام با قیمت ۲۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس