کد خبر 952901
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
پوگبا

۲ عامل ممکن است جلوی انتقال پل پوگبا به تیم فوتبال رئال مادرید را بگیرد.

به گزارش مشرق، از مدت‌ها قبل مشخص شد مدیریت باشگاه اسپانیایی برای بازسازی کادر بازیکنان تیمش، در تابستان سال جاری قصد انجام چند خرید سنگین را دارد. یکی از ستاره‌های که نامش در فهرست خرید تیم نخست شهر مادرید برده شده، پل پوگبا است.

ستاره فرانسوی منچستریونایتد که تمایلی برای ادامه کار در اولدترافورد ندارد، در تابستان گذشته یکی از ارکان قهرمانی تیم ملی فرانسه در مسابقات جام جهانی روسیه بود.

بیشتر بخوانید:

شروط پوگبا و دخیا برای تمدید با منچستر

براساس اعلام برحی منابع نزدیک به این بازیکن، امکان دارد به دو دلیل چنین انتقالی در پنجره پایان فصل میسر نشود.

نخستین موضوع بحث درخواست دستمزد بالای پوگبا است. وی گویا به صورت غیرمستقیم به مدیریت باشگاه اسپانیایی اطلاع داده که حداقل برای یک فصل بازی ۱۷ میلیون یورو می‌خواهد و حتی حاضر نیست مالیات درآمدش را نیز بپردازد.

اما این خواسته با چارچوپ اقتصادی سفیدپوشان همخوانی ندارد و مسئولان باشگاه می‌گویند هر بازیکنی که در رئال توپ می‌زند، باید مسئولیت پرداخت مالیات درآمدش را خود تقبل کند.

از طرفی گفته می‌شود مناسبات مینو رایولا، مدیر برنامه ملی‌پوش فرانسوی با سران تیم مادریدی خوب نیست که همین عامل می‌تواند در انتقال موکلش به پایتخت اسپانیا، سنگ‌اندازی کند.

پوگبا که در ایامی که سن کمی داشت، بازی در تیم‌های روآسیان، تروسی، لوآور و منچسترسیتی را تجربه کرد، در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ برای نخستین مرتبه برای تیم بزرگسالان منچستریونایتد بازی کرد.

وی سپس به مدت ۳ سال به یوونتوس ایتالیا ملحق شد و در سال ۲۰۱۶ دومرتبه به اولدترافورد بازگشت و تا به امروز پیراهن شیاطین سرخ را به تن کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس