کد خبر 952793
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
سولسشایر

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد برای فصل آینده دست به تغییر و تحولات زیادی در این تیم خواهد زد و یکسری از بازیکنان فعلی در تیم او نخواهند بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین اورتون به میدان رفت و با نتیجه ضعیفی و دور از انتظار چهار بر صفر مغلوب حریف خود شد تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به حداقل برسد.

اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد که از این شکست بسیار ناراحت بود، بعد از پایان مسابقه، گفت‌: تنها می‌توانم از هوادارانی که همراه ما بودند عذرخواهی کنم. برای من این نحوه بازی اصلاً قابل قبول نیست. متأسفانه به هیچ وجه بازی خوبی را ارائه ندادیم و تنها کاری که در حال حاضر از دست‌مان بر می‌آید این است که از هواداران عذرخواهی کنیم. ما باعث شدیم هواداران‌مان سرخورده شوند. خیلی بد بازی کردیم.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین منچستریونایتد برابر اورتون

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر با ۴۸ گل خورده ضعیف‌ترین آمار خط دفاعی را از خود بر جای گذاشت تا یک رکورد منفی بزرگ در کارنامه سرمربی نروژی ثبت شود.

سرمربی منچستریونایتد در پایان صحبت‌هایش، اضافه کرد: اورتون خیلی ابتدایی توانست ما را در این دیدار شکست دهد. در حال حاضر نباید خودمان را پشت این گل‌ها پنهان کنیم. این اصلاً خوب نیست که ما قادر نیستیم به دروازه حریف شوت بزنیم و این قدر راحت دروازه خود را باز شده ببینیم. با این حال من اینجا خواهم بود و در کارم موفق خواهم شد ولی خیلی از این بازیکنان فصل آینده در این تیم حضور ندارند. ما نمی‌توانیم یک جا ترکیب را تغییر دهیم، بلکه باید گام به گام پیش برویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس