کد خبر 952770
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
علی پروین

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان برانکو یک هفته به پایان لیگ قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

به گزارش مشرق، علی پروین پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب است آنها نتایج خیلی خوبی را گرفتند و با روحیه خوبی در این بازی ظاهر خواهند شد.

وی ادامه داد: مطمئن هستم پرسپولیس با تدابیر کادر فنی و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند تمام تلاشش را خواهد کرد تا مانند بازی رفت پیروز شده و شانس خودرا برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهد. پیش بینی من این است که پرسپولیس به عنوان تیم صعودکننده از این مرحله عبور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ستاره الاهلی به بازی با پرسپولیس رسید

پروین در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران افزود: من چند وقت پیش هم گفتم که پرسپولیس برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر خواهد شد و الان هم حدسم این است که پرسپولیس یک هفته مانده به پایان لیگ این عنوان را کسب خواهد کرد. درست است که پرسپولیس بازی‌های سختی را در پیش دارد ولی بازیکنان و کادر فنی به اهمیت بازی‌ها واقف هستند و امیدوارم که پیش بینی‌ام درست از آن دربیاید.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    3 4
    امیدوارم پرسپولیس با باخت مقابل سپاهان و تراکتور به مقام سومی لیگ برسه ،چون حقش بیشتر از این نیست،(استقلال سرورتونه)
    • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
      1 1
      شما کجای جدولید
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    2 4
    این پیش بینی نیست که همه میدونند وزارت و کمیته انضباطی و داوران و سازمان لیگ و...همه و همه واسه پرسپولیس کار میکنند دوپینگ ها بازیکنان غیر قانونی محرومیت ها و همه و تنه رد فدراسیون چشم پوشی میکنه هر تیم دیگه ای هم بود نتیجه میگرفت چشم بسته غیب گفتی سلطان قلابی
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    3 1
    بزرگترين ويژگي بعضي از طرفداران استقلال هميشه بي ادبي و توهين بوده است، ميشه با ادب و احترام هم نقد كرد. نبايد به يك پيشكسوت توهين كرد امثال پروين ، مرحوم حجازي و پورحيدري و ساير پيشكسوتان هر دو تيم و تيمهاي ديگر ، ارزشمند و محترم و سرمايه تيمهايشان و فوتبال كشور هستند. چقدر خوبه كه يك فرد ورزش دوست، مودب و با شخصيت هم باشه.
  • غریبی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    1 1
    تمام وجود شما را حسادت وحقارت وکینه پر کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس