کد خبر 952423
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: در حال حاضر لیگ مهم نیست ما فعلاً بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، وینفر شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت: ما سه بار الهلال را شکست دادیم. امیدوارم در مسابقه بعدی هم برنده شویم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کردند.

وی افزود: امیدوارم با تمام توان در دیدار بعدی به میدان برویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیرم.

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه آیا تیمش می‌تواند در دیدار بعدی مقابل الهلال نتیجه لازم را کسب کند، عنوان کرد: بله، نسبت به کسب نتیجه در این مسابقه امیدوار هستیم. الهلال تیم قدرتمندی است و ما هم به نظم تاکتیکی خوب و قدرت مناسب برای موفقیت در این دیدار نیاز داریم. به ابوظبی می‌رویم و دو جلسه در آنجا تمرین می‌کنیم می‌خواهیم بهترین تاکتیک را در این بازی اتخاذ کنیم.

بیشتر بخوانید:

شفر: یک خطر جدی استقلال را تهدید می‌کند

وی در پاسخ به این سوال که او درخواست بازگشت فرشید باقری را داده عنوان کرد: علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کرده‌ام و باشگاه هم می‌تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.

وی در رابطه با وضعیت ووریا غفوری عنوان کرد: غفوری طی دو روز گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است و امروز یک مقدار خسته بود تمرینات ویژه‌ای را با او برگزار می‌کنیم و دوشنبه آخرین تمرین تیم است و همه چیز مشخص می‌شود.

شفر در مورد رقابت استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر لیگ مهم نیست ما فعلاً بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم. ما بعد از دیدار مقابل الهلال در ابوظبی ریکاوری می‌کنیم فعلاً فکرمان روی دیدار با الهلال است و سپس به لیگ می‌پردازیم شما دیدید بعد از دربی چقدر رسانه‌ها شانس ما را کم می‌دانستند ولی ما برگشتیم و مهم این است که تیم‌مان چنین شخصیتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس