کد خبر 952188
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
هواشناسی نمایه

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ موردی از آب‌گرفتگی در شهر تهران نداریم.

به گزارش مشرق، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص بارش باران در تهران که از شب گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا فردا ادامه داشته باشد، گفت: ‌همانطور که می‌دانید بعد از مدت‌ها که کشور در شرایط خشک به سر می‌برد، بارش‌های اخیر در ایام عید این فرصت را برای ما فراهم کرد تا آمادگی خود و به طور کلی وضعیت شهر را یک تست کنیم.

بیشتر بخوانید:

اعلام حالت فوق‌العاده در آبادان برای سه روز

وی افزود: ما و سازمان‌های خدمات‌رسان در بارش‌های نوروز تحت فشار قرار گرفتیم اما خوشبختانه نقاطی که دارای اشکالات بود و به دلیل اینکه وضعیت بارشی نداشتیم مغفول مانده بود، شناسایی شد.

عطایی گفت: بارش‌های ۵ فروردین و ۱۲ فروردین، بارش‌های فوق‌العاده شدیدی بود که طبق اعلام مسؤولان و متخصصین امر حجم بارش در آن ۵ روز سه برابر سال آبی گذشته یعنی حدفاصل مهر ۹۶ تا مهر ۹۷ بود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: این حجم زیاد بارش ما را تحت فشار کامل قرار داد اما با اقدامات مناسبی که در طول یکسال گذشته در خصوص لایروبی مسیل‌ها و بازگشایی آبراه‌ها انجام دادیم، اتفاق بدی در تهران رخ نداد.

وی تصریح کرد: این بارش‌ها یک مزیت دیگر هم برای ما داشت این بود که همه مسؤولان درجه یک سازمان‌های خدماتی دغدغه‌شان مقابله با حوادث ناشی از باران شد و نسبت به این موضوع حساس شدند.

عطایی به بارش امروز در شهر تهران هم اشاره کرد و گفت: از اولین ساعت‌های شامگاه شب گذشته به همه همکارانم آماده‌باش کامل دادم تا با تمام امکانات در نقاط مختلف تهران مستقر شوند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از صبح امروز هم به همراه تعدادی از مدیران از مناطق مختلف شهر تهران و جاهایی که احساس می‌کردیم شاید به دلیل وجود روددره‌ها امکان وقوع آب‌گرفتگی باشد، بازدید کردیم که خدا را شکر مشخص شد کوچک‌ترین مشکلی هم در حال حاضر نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    6 40
    ویرانی تهران درآخرالزمان تهران واصفهان که بابودجه سایراستانهاوبناحق وباظلم توسعه یافته اندقطعابایدباعدل الهی ویران شوند
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
      1 0
      این ارزوی کثیف رو به گور میبری دهاتی
  • US ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    0 1
    ان شاالله ظلم نابودخواهدشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس