استقلال و ماشین سازی

کارشناس داوری فوتبال گفت: گل استقلال به هیچ عنوان آفساید نبود ضمن اینکه داور یک خطای پنالتی برای استقلال نگرفت.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس درباره نحوه قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و ماشین‌سازی تبریز گفت: در دقیقه یک بازی هیچ خطایی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و دستور به ادامه بازی کاملاً درست بود و پنالتی در محوطه رخ نداد اما در دقیقه ۴۴ مسابقه داور خطای هند پنالتی به سود استقلال را اعلام نکرد.

وی افزود: سیدعلی سایر تصمیماتش درست بود و کارت‌های زرد و قرمزی که بازیکنان نشان داد هم کاملاً صحیح بود اما چند خطا به سود دو طرف نگرفت. در دقیقه ۷۶ مهدی قائدی یک خطایی انجام داد که باید به او کارت زرد نشان می‌داد همچنین در دقیقه ۷۷ مسابقه خطا پشت محوطه استقلال را اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید:

مهاجری: داور پنالتی ما را نگرفت / چشمی باید دقیقه یک اخراج می‌شد!

نصیرزاده: شفر هم داور بود گل قائدی را مردود می‌کرد!

فیلم / دو صحنه مشکوک داوری استقلال - ماشین سازی

این کارشناس داوری گفت: در دقیقه ۷۹ گل استقلال کاملاً در شرایط صحیح به ثمر رسید و مهاجم استقلال در موقعیت آفساید قرار نداشت زیرا در زمان زدن ضربه قائدی ۵۰ سانتی‌متر از مدافع ماشین‌سازی عقب‌تر بود ولی با سرعت زیادش از این مدافع عبور کرد و گل را به ثمر رساند.

رودنیل در مورد اخراج نورافکن گفت: کارت زرد دومی که در دقیقه ۹۰+۱ به نورافکن داده شد کاملاً درست بود و اخراج او هم تصمیم درستی بود. در کل سیدعلی به جز در دقیقه ۴۴ و خطای پنالتی که به سود استقلال نگرفت در بقیه تصمیماتش درست عمل کرد. زمان مسابقه هم ۵۴ دقیقه بود که به نظرم زمان مفید مسابقه کم بود.

ریاحی: هیچ پنالتی اتفاق نیفتاد!

به گزارش مشرق، همچنین محمد ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد سیدعلی داور دیدار استقلال و ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: فکر می‌کنم در کل سیدعلی قضاوت خوبی داشت و توانست بازی را به خوبی مدیریت و کنترل کند. البته شاید روی برخی از صحنه‌ها اشتباهاتی انجام شده باشد.

او درباره صحنه گل استقلال که مشکوک به آفساید بود هم گفت: این صحنه را ما به طور کامل ندیدیم و چیزی که ما دیدیم این بود که مهاجم استقلال در شرایط مساوی با مدافعان ماشین‌سازی قرار داشت. به همین خاطر فکر می‌کنم بهتر است به تصمیم آقای سخندان در این صحنه اعتماد کنیم.

او درباره خطای هندی که مدافع ماشین‌سازی در درون محوطه جریمه تیم خودشان نیز انجام داد، گفت: درباره صحنه هند فیفا می‌گوید وقتی توپ به دست می‌خورد و عمدی در کار نباشد خطای هند نیست و داوران هم معمولاً این صحنه‌ها را پنالتی نمی‌گیرند. از نظر من هم در این صحنه، خطای هند عمدی از سوی مدافع حریف انجام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    9 6
    شما فقط ببینید سال بعد فروزاان استقلاله، فوتبال پاک آرزومه
    • استقلالي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
      8 13
      از اون كار فروزان و باخت تراكتور شما لنگيا سود برديد . چرا ميچسبوني به ما لنگي
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
      3 4
      باید وقتی توپ به دست بازیکن ماشین سازی برخورد کرد یک پنالتی به سود استقلال اعلام میشد ولی نشد. شما به این میگین فوتبال پاک؟
    • موسوی RO ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
      2 5
      استقلال فروزان رو نمیخواد طبق معمول جو سازی زشت شما شروع شده است. متاسفم
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    4 1
    ساعت هشت و نیم شب جالبه
  • سوسان IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    14 9
    همون دقیقه اول یک پنالتی ماشین سوخت و یگ گل آفساید و سه تا عدم اخراج بازیکنان خاطی رو دیدیم فوتبال ایران یعنی بیت المال خور
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
      2 3
      چون پرسپولیس و استقلال و سپاهان خطوط قرمز اند.
  • استقلالی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    1 0
    ولی قبول کنیم تیم خوبی س ماشین سازی..و خیلی اذیت داد مارو..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس