کد خبر 951688
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
لوپتگی

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه حضور لوپتگی و کلینزمن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی در تدارک انتخاب جانشین وی است و در این بین مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام داده است. در این بین اسامی مختلفی برای حضور در ایران مطرح شد، از لورن بلان یا وینچنزو مونتلا و در آخر هم یورگن کلینزمن.

با این وجود جدیدترین نامی که برای هدایت تیم ملی ایران مطرح شده خوان لوپتگی سرمربی پیشین رئال مادرید است که شایعه شده فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این مربی است. در این بین مهدی تاج بارها و بارها از اسامی مطرح شده در رسانه‌ها ابراز بی اطلاعی کرده اما همچنان معتقد است که مربی تیم ملی به زودی معرفی خواهد شد و در فیفادی اردیبهشت ماه روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

در این ارتباط با محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم و در خصوص زمان انتخاب سرمربی تیم ملی از وی سوال کردیم که اسلامیان پاسخ داد: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر عهده رئیس فدراسیون است و او در حال مشورت برای انتخاب سرمربی تیم ملی است و هر زمان به نتیجه برسند این موضوع را اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

چرا کلینزمن گزینه خوبی برای ایران نیست؟

وی افزود: اگر روی گزینه‌ای به جمع بندی برسند قطعاً با اعضای هیات رئیسه موضوع را در میان خواهند گذاشت و در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم در این مورد بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این موضوع که نشست آینده هیات رئیسه این فدراسیون روز دوشنبه برگزار می‌شود در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور کلینزمن در ایران و جدید در مورد مذاکرات با خوان لوپتگی مطرح شده است گفت: اسامی که شما می‌گویید را من نشنیده‌ام. اول باید گزینه‌ها توسط فدراسیون فوتبال جمع بندی شود و سپس به هیات رئیسه بیاید.

اسلامیان تاکید کرد: هیات رئیسه مسائل اجرایی را بر عهده ندارد، وقتی رئیس فدراسیون به جمع بندی رسید موارد را به هیات رئیسه منتقل می‌کند و مثلاً می‌گوید روی این ۳ گزینه به جمع بندی رسیدیم که البته هنوز به این فاز نرسیده است. این مباحثی هم که در رسانه‌ها مطرح می‌شود به نظرم خلاف واقع است.

وی در پایان در خصوص شکایت کی‌روش و تغییرات در تیم ملی امید گفت: اجازه بدهدی نشست آینده اعضای هیات رئیسه فدراسیون برگزار شود و بعداً در خصوص موارد مختلف صحبت خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس