کد خبر 951683
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
آلگری

سرمربی یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که آژاکس با شایستگی به دور بعد صعود کرد. آلگری تاکید کرد که در یووه می‌ماند و از این تیم جدا نمی‌شود.

به گزارش مشرق، یوونتوس در دیدار برگشت برابر آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: به رئیس باشگاه گفتم که در تیم خواهم ماند. به زودی جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم تا درباره آینده برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. گلی را دریافت کردیم که شانس در آن دخیل بود. بعد از گل نخستی که دریافت کردیم ترسیدیم و در نیمه دوم نتوانستیم که بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

شگفتی سازی آژاکس با حذف رونالدو و یارانش

سرمربی یوونتوس در ادامه اضافه کرد: آژاکس با شایستگی به دور بعد راه پیدا کرد. باید به خاطر بازی خوبی که این تیم هلندی در نیمه دوم به نمایش گذاشت کلاهمان را به احترامشان از سر برداریم. نباید فراموش کنیم که آژاکس پیش از این هم به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرده بود. ما در این دیدار چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم و این روی عملکرد ما تأثیر گذاشت.

آلگری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت‌: رونالدو آنچه را که می‌توانست به نمایش گذاشت. او چیزهای زیادی به ما داد و بسیار تأثیرگذار ظاهر شد. در بازی‌های بزرگ به همه بازیکنان نیاز داریم و یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند همه کاری انجام دهد.

او در پایان اضافه کرد: برای پیروز شدن در دیدار امشب باید حداقل پنج بازیکن ما سطح بالا بازی می‌کردند. روگانی و بونوچی ۵۰ دقیقه بسیار خوب بودند. نظم لازم را نداشتیم و این باعث شد تا آژاکس بسیار خوب ظاهر شود. روی اشتباه‌های خود سه گل به آژاکس هدیه دادیم. کاپیتان این تیم باید به خوبی مراقبت می‌شد اما او به راحتی پرید و گل زیبایی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس