رحمانی فضلی نمایه

وزیر کشور طی احکامی جداگانه، قائم‌مقام و دبیران کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده را منصوب کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، طی احکامی جداگانه قائم‌مقام و دبیران کمیته های قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده را منصوب کرد.

براساس این احکام اسماعیل نجار به عنوان قائم‌مقام قرارگاه، رستم وندی به عنوان دبیر کمیته اجتماعی، بهداشتی و مشارکت های مردمی، طالبی به عنوان دبیر کمیته نظارت و بازرسی، ناصریان به عنوان دبیر کمیته برآورد، تخصیص و تعیین خسارت، دین پرست به عنوان مسئول پیگیری مصوبات، شجاعی کیاسری به سمت دبیر کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی و جمالی نژاد به سمت دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده منصوب شدند.

در متن احکام وزیر کشور آمده است: ‌

با عنایت به ضرورت بازسازی هر چه سریعتر مناطق آسیب دیده و تحت تأثیر سیلاب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر کمیته قرار گاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده منصوب می نمایم.


پیگیری امور مربوط به کمیته مذکور، ایجاد تعامل و هماهنگی فی ما بین اعضا و آماده سازی برنامه های مربوط به نظارت و بازرسی مستمر از روند اجرایی شدن سیاست های مصوب قرارگاه و پیشرفت برنامه های بازسازی از جمله مواردیست که انتظار دارد در راستای نیل به اهداف تشکیل قرارگاه و سرعت بخشی به امر بازسازی و کمک به هموطنان آسیب دیده با جدیت نسبت به تحقق آن سعی و کوشش نمایید.


توفیق شما را در انجام این مهم از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس