کد خبر 951460
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
دیدار عمران خان با تجار و بازرگانان ایرانی در برنامه سفر به تهران

دیدار با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و سخنرانی برای آنان در دستور کار سفر عمران خان به تهران در روز دوم قرار گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه نوای وقت، عمران خان و هیات تجاری و صنعتی اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان که در سفر خود به تهران وی را همراهی می کنند؛ احتمالاً با جمعی از تجار و بازرگانان ایرانی ملاقات خواهند کرد.

این روزنامه در ستون یادداشت روز خود نوشت: حضور عمران خان در جمع تجار و بازرگانان ایرانی بر توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور همسایه برای دستیابی به نقاط مشترک بسیار کلیدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نخست‌وزیر پاکستان به ایران می‌آید

در این یادداشت آمده است؛ دو کشور بزرگ ایران و پاکستان در همسایگی یکدیگر از روابط تاریخی دیرینه و بسیار خوبی برخوردار هستند. مشترکات این دو کشور از قبیل دین، فرهنگ، زبان، سابقه تاریخی و بسیاری جهات دیگر باعث شده که پیوندی عمیق بین مردم دو کشور به وجود آید؛ به طوری که هرکدام از اتباع دو کشور، کشور مقابل را مانند خانه دوم خود می‌دانند و احساس غربت نمی‌کنند.

گفتنی است عمران خان نخست وزیر پاکستان قرار است یکم اردیبهشت ماه طی یک سفر دو روزه فرودگاه نورخان راولپندی را به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد ترک کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس