کد خبر 951456
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
لیگ دسته یک آزادگان

بین ۵ تیم مدعی صعود از دسته اول لیگ آزادگان فوتبال کشورمان ۴ مربی سابقه فعالیت در لیگ برتر و یک مربی سابقه صعود به دسته بالاتر را در کارنامه دارند.

سرویس ورزش مشرق – لیگ دسته یک آزادگان در فصل ۹۸-۹۷ ابتدا با ۱۸ تیم استارت خورد ولی پس از برنامه ریزی و قرعه کشی مسابقات تیم‌های نفت تهران و راه آهن شهر ری به دلیل عدم دارا بودن شرایط معمول برای حضور در این دوره از جدول کنار گذشته شده و مسابقات با ۱۶ تیم پیگیری شد. با احتساب خروج این دو تیم در حالی که امروز (سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸) هفته سی و دوم این مسابقات در حال برگزاری است در واقع هفته بیست و هشتم آن برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دور برگشت این رقابتها در شرایطی در حال برگزاری است که ۵ تیم در بالای جدول با تفاوت امتیازی کم (۶ امتیاز) رقابتی سخت و نزدیک با یکدیگر دارند تا یکی از دو سهمیه صعود کننده لیگ دسته یک به لیگ برتر در فصل ۹۹-۹۸ باشند.

**گل گهر سیرجان!

تیم گل گهر سیرجان با سرمربیگری وینگو بگوویچ و سابقه سرمربیگری در لیگ برتر و تیم پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم تاکنون ۲۷ بازی انجام داده و مدعی اصلی صعود محسوب می‌شود.

**شاهین شهرداری بوشهر!

دومین تیم جدول رده بندی با ۲۸ بازی در جدول رده بندی ۴۸ امتیازی است. سرمربی این تیم کسی نیست جز عبداله ویسی که با تیم استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم را در کارنامه اش دارد. این تیم هم مدعی قاطع صعود محسوب می‌شود.

**گل ریحان البرز!

تیم سوم جدول لیگ دسته یک گل ریحان البرز است که مجتبی حسینی هدایتش را در دست گرفته و با یک بازی کمتر از رقبا (۲۷ مسابقه) ۴۵ امتیازی است. مجتبی حسینی هم سابقه سرمربیگری در لیگ برتر همراه با ذوب آهن را در کارنامه اش داراست.

**آلومینیوم اراک!

چهارمین مدعی صعود به دسته برتر با سرمربیگری فراز کمالوند تیم آلومینیوم اراک است که سالهاست در حسرت صعود نشسته و امیدوار است با به خدمت گیری کمالوند که سابقه بالا آوردن تیم تراکتورسازی به لیگ برتر را در کارنامه دارد امسال به دسته حرفه ی فوتبال ایران صعود کند. این تیم با ۲۸ بازی ۴۵ امتیازی است و با تفاضل کمتر نسبت به تیم چهارم در رده پنجم قرار گرفته است.

**سرخپوشان پاکدشت!

مهدی پاشازاده سرمربی تیم پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک است. سرخپوشان پاکدشت با ۲۷ بازی و ۴۳ امتیاز منتظر لغزش تیم‌های بالای سری شأن هستند. پاشازاده نیز در فصل ۹۵-۹۴ توانسته تیم پارس جنوبی جم را از دسته دوم به دسته یک لیگ آزادگان برساند و حالا رقابت سختی با دیگر مربیان لیگ دسته یکی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس