کد خبر 951256
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
وزیر دادگستری

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس توضیحات وزیر دادگستری درباره پرونده پدیده شاندیز را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه عصرامروز (دوشنبه، ۲۶ فروردین) این کمیسیون، گفت: طبق دعوت قبلی، علیرضا آوایی وزیر دادگستری برای پاسخ به سه سؤال نمایندگان مجلس در این جلسه حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در این جلسه، سؤال نادر قاضی‌پور، مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب درباره علت عدم رسیدگی به پرونده شاکیان پدیده شاندیز از وزیر دادگستری مطرح شد که پس از توضیحات وی، سؤال‌کنندگان یک ماه به آقای آوایی فرصت دادند تا به این موضوع رسیدگی کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: در بخش دیگری از این جلسه، سؤال آقای کامران نماینده اصفهان از وزیر دادگستری درباره چاپ اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌ها در روزنامه‌ها، مطرح شد که وی در پاسخ به اعضای کمیسیون این موضوع را نپذیرفت و گفت که این اخطاریه‌ها و اعلامیه‌ها فقط به روزنامه حمایت اعطا می‌شود و در روزنامه‌های دیگر نیز چاپ می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزی اضافه کرد: وزیر دادگستری در این جلسه اعلام کرد که قرار شده انتشار اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌ها از این به بعد، به صورت الکترونیکی انجام شد، در نهایت آقای کامران از توضیحات آقای آوایی قانع شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگر جلسه امروز این کمیسیون، سؤال آقای جهانبخش محبی‌نیا نماینده میانه درباره علت عدم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و اینکه چرا مسائل مالی حاصل از فسادهای اقتصادی به خزانه واریز نمی‌شود، مطرح شد که آقای محبی‌نیا به وزیر دادگستری یک ماه فرصت داد تا گزارش کاملی را در این زمینه ارائه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
    2 0
    چرا بازماندگان رئیس قبلی قوه قضائیه عوض نمیشن و چهارتا جهادی و خدا ترس و ساده زیست و حق طلب نمیارن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس