ثبت نام در این سامانه هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و پاسخ نهایی فقط از طریق سامانه خدمات آموزشی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و هرگونه اطلاع رسانی بعدی در این خصوص، از طریق اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان صورت خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، دانشجویان انصرافی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی تا22بهمن فرصت دارند برای بازگشت به تحصیل ثبت نام کنند.
 
بر اساس اطلاعیه وزارت علوم؛ متقاضیان برای ثبت نام اینترنتی باید به نشانی www.msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx مراجعه کنند.ثبت نام در این سامانه هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و پاسخ نهایی فقط از طریق سامانه خدمات آموزشی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و هرگونه اطلاع رسانی بعدی در این خصوص، از طریق اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان صورت خواهد گرفت.

قبولی و ثبت نام در یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی تا قبل از سال1390، نداشتن هیچگونه مشکل نظام وظیفه، عدم اخراج آموزشی یا انضباطی و عدم صدور و اخذ مدرک حتی پایین تر از مقطع تحصیلی که دانشجو پذیرفته شده بود، از شرایط متقاضیان است.

طرح بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی در دو مرحله اجرا می شود که مرحله نخست جمع آوری اطلاعات متقاضیان و مرحله دوم بررسی تقاضاهای واصله با توجه به امکانات،‌ ظرفیت ها و شرایط متقاضیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سينا مروجي ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    0 0
    با عرض سلام من دانشجوي انصرافي رشته ictبا گرايش كاربردها بودم تقاضامندم در رشته خودم در يكي از شهرهاي استان مركزي ادامه تحصيل دهم و در صورت مقدور نبودن در دانشگاه غير انتفاعي علامه فيض كاشاني كاشان ادامه تحصيل دهم با تشكر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس