کد خبر 950314
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
لیکنز

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همان طور که می‌دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم ۳ گل دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از شکست مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: در ابتدا به تیم سپیدرود به خاطر پیروزی بزرگ و آنالیزی که داشت، تبریک می‌گویم. به خاطر شرایط جوی و چمن مصنوعی می‌دانستیم بازی خطرناکی برای ما باشد که این اتفاق هم افتاد. همان طور که می‌دانید اولین بازی که بود که از زمانی که آمدم ۳ گل دریافت کردیم.

وی افزود: بازی به بازی برای ما مهم است. فوتبال همین است یک گل هدیه حریف کردیم تا بخواهیم به بازی برگردیم یک هدیه دیگر به حریف دادیم و گل خوردیم. محسن فروزان چند سیو داشت اما امروز روز بدی برای او بود. امروز هدایای زیادی به حریف دادیم اما در فوتبال نباید این اتفاق رخ دهد. تلاش این است بازی بعدی را که بسیار مهم است در تبریز با برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین تراکتورسازی در خانه سپیدرود

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا از بازی امروز سپیدرود سورپرایز شده، عنوان کرد: سورپرایز خاصی نبود. سپیدرود همان آنالیزی را که داشتیم بازی کرد و چیز جدیدی نبود. دیروز به بازیکنان گفته بودم این بازی سخت است و شرایط خاص خود را دارد. سال نو و تعطیلات تمام شده و تمرکز باید روی تیم باشد. این را هم در نظر داشته باشید ما چند فرصت خوب داشتیم که از دست دادیم.

لیکنز خاطرنشان کرد: الان باید این انتقاد را داشته باشیم بهتر عمل کنیم. این اشتباهات را نداشته باشیم تا به سطح بالایی که انتظار داریم برسیم. مسئولیت من تیم تراکتورسازی است و با تیم حریف کار ندارم. ما امروز ۳ امتیاز را تقدیم حریف کردیم. وقتی با جلوی باز با حریف بازی کنید آنها هم وارد می‌شوند. دیدید گل‌هایی نزدیم و گل‌هایی را دریافت کردیم به همین دلیل بازی را باختیم. به خاطر چیزهایی که در هفته گذشته دیدم بهتر است این اتفاقات در زندگی بیفتد.

سرمربی تراکتورسازی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در نشست خبری، درباره خبرنگاری که آماری از بازی ارائه کرد، تصریح کرد: موافق غافلگیری نیستم. اینها فقط مسائل آماری است اما این آمار نتایج را رقم نمی‌زند. ما در دفاع درها را باز گذاشتیم و حریف هم استفاده کرد. آمار نشان می‌هد فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید به انتقاداتی که به خودمان مطرح است توجه کنیم و باید روز به روز بهتر شویم. هیچ موقع آمار نمی‌تواند در این بازی نتیجه را رقم بزند. من به سپیدرود تبریک گفتم اما دیدید سپیدرود چگونه به ما گل زد. زندگی همیشه لبخند زدن و شادی نیست. زمانی که زمین می‌خورید باید بلند شوید و ادامه دهید. مسیر همیشه آرام نیست. گفته بودم از قبل که این بازی سخت است.


لیکنز خاطرنشان کرد: این بازی بزرگ بود و ما باید امتیاز جمع می‌کردیم. فقط بازی با سپاهان و پرسپولیس بزرگ نیست بلکه این بازی هم بزرگ بود و باید امتیاز جمع می‌کردیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: هیچ وقت نگفته بودم قهرمان لیگ می‌شویم. این چیزی بود که شما گفته بودید. هیچ وقت درباره قهرمانی حرف نزده بودم. ما نباید دور از دسترس‌ها را ببینیم و باید آنچه را نزدیک است ببینیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و بازی پیش رو برای ما در تبریز مهم است. بدانید ما کار بزرگی کردیم. ۵ امتیاز از ۳ تیم عقب بودیم که جبران کردیم. امروز در حمله و دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما درس بزرگی از فوتبال برای زندگی گرفتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس