کد خبر 949930
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
حماس و جهاد اسلامی

حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای تروریست خواندن سپاه را محکوم‌کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر آمادگی کامل مقاومت برای تمام احتمالات، تصریح کرد: کاملاً کنار ایران هستیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد مقاومت به دفاع از اسیران فلسطینی با تمام وسایل و با هر جانفشانی تا آزادی آنها پایبند است.

بیشتر بخوانید:

ظریف: اقدام احمقانه آمریکایی‌ها کشور ما را متحدتر کرد

درس‌های پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمن خواهیم داد

وی خاطرنشان کرد: مقاومت شروط واضح و روشنی را برای شکستن محاصره ملت ما تعیین کرده است و در این مسیر با احتیاط و هوشیاری حرکت خواهیم کرد و اوضاع را تحت نظر قرار خواهیم داد، زیرا خیانت دشمن نزدیک‌تر از تعهد و پایبندی‌اش است.

النخاله اظهار داشت گردان‌های القدس و گردان‌های قسام در نهایت آماده‌باش برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل هرگونه تجاوز احتمالی دشمن هستند و تهدیدهای دشمن را هم در نظر می‌گیرند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: ما باید صفوف خود را برای مقابله با تهدیدهای اشغالگران متحد کنیم، زیرا همه ما، ملت و سرزمین هدف هجمه قرار داریم.

النخاله تأکید کرد: ما همگی در یک جبهه واحد کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر دیکتاتوری و طغیان‌گری آمریکا و همپیمانانش هستیم، گردان‌های قدس و قسام در آماده‌باش کامل هستند تا از ملت فلسطین در برابر هرگونه تجاوز احتمالی دفاع کنند.

وی افزود: ما با هوشیاری و احتیاط شدید در این مسیر حرکت می‌کنیم، مقاومت برای تمام احتمالات آماده است، خیانت دشمن از تعهدش به توافقات به‌دست‌آمده با نظارت میانجی‌گران بیشتر است، مقاومت برای تمام احتمالات آماده است.

واکنش جنبش حماس به اقدام وقیحانه ترامپ درباره سپاه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای، اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌شدت محکوم و تقبیح کرد.

بر اساس پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش حماس، در این بیانیه آمده است این تصمیم و اقدام بر این مسئله تأکید می‌کند که دولت آمریکا تنها بر اساس منافع رژیم صهیونیستی و طرح‌هایش حرکت می‌کند و به این جانبداری کورکورانه در خصوص تمام آنچه مربوط به منطقه است، ادامه می‌دهد.

حماس در بیانیه خود آورده است تصمیمات و اقدامات آمریکا درباره قدس، جولان و امروز درباره سپاه پاسداران ایران همگی در یک راستا قرار داشته و یک هدف را دنبال می‌کنند، این تصمیمات، عناوین ایستادگی و به‌چالش کشیدن اشغالگران و مقاومت در برابر آنها را هدف قرار داده است و به همین سبب همه آزادگان و غیرتمندان باید سد مستحکمی در برابر این سیاست ایجاد و مخالفت خود را با این سیاست و اقدامات که نقش پلیس فاسد را بازی می‌کند، اعلام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل بشردوست DE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    9 2
    حالا بودجتون که قطع بشه باید دید کنار کی و در چه جبهه ای هستید!
    • احمد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      1 1
      تو که بودجه و یارانه نقدی و غیرنقدیت هنوز سرجاشه دردت چیه؟
  • احمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
    0 0
    جمعتا جمع است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس