کد خبر 949861
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کتاب ۱+۵ در میسان - کراپ‌شده

کتاب ۱+۵ در میسان ماجرای ۵ روز جدال راوی با مرگ در کانال و ۱ روز تحمل شکنجه های قرون وسطائی افسران حزب بعث است.

به گزارش مشرق، کتاب ۱+۵ در میسان ماجرای ۵ روز جدال راوی با مرگ در کانال و ۱ روز تحمل شکنجه‌های قرون وسطائی افسران حزب بعث است.

اقدام ایالات متحده آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی در طول دو روز گذشته با واکنش‌های متعدد و همدلانه اقشار متعدد و آحاد مسئولین همراه بوده است. همزمان با اقدام فوق الذکر که مصادف با اولین سالگرد خروج ایالات متحده آمریکا از برنامه اقدام جامع مشترک موسوم به برجام که ماحصل سال‌ها گفتگو میان ایران و ۱+۵ می‌باشد، کتاب "۱+۵ در میسان " اثر آزاده و جانباز محمد نقی ولایتی از سوی انتشارات شبنما منتشر شد.

کتاب یاد شده حاوی خاطرات این ایثارگر از ایام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های اسارت بوده که در آن به ماجرای فتنه بنی صدردر شهر ازنا، ملاقات با یکی از سران منافقین، رشادت‌های ایثارگران دفاع مقدس، عمل جراحی پا با میل قلاب‌بافی، شکنجه‌های مزدوران رژیم حزب بعث در اسارتگاه‌ها و مکاتبه‌ی راوی با حضرت امام خمینی (ره) و… می‌پردازد.
عنوان ۱+۵ برگرفته از ۵ روز جدال راوی با مرگ در کانال و ۱ روز تحمل شکنجه‌های قرون وسطائی افسران حزب بعث بر می‌گردد. همزمان با اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد انوار طیبه ائمه طاهرین (ع) و مصادف باروزه‌ای پاسدار و جانباز این اثر منتشر شد

نامبرده دهه‌های اول تا سوم انقلاب اسلامی را در خدمت نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیداتِ سخت گذرانده و دهه‌ی چهارم را با اولویت دغدغه‌های فرهنگی و مقابله با تهدیداتِ نرم در خدمت جوانان در دانشگاه‌های متعدد سپری نموده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۵۶۴۹۹۰ تماس بگیرند و برای دانلود بخشی‌هایی از کتاب به تارنمای انتشارات شبنما به آدرس www.shabnama۹۶.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس