هازارد

ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: در خصوص انتقال به مادرید، زیدان دستور داده و دیگر چیزی در دست من نیست.

سرویس ورزش مشرق – به نظر می‌رسد سه چهارم ماجرا تمام شده است، بازیکن، سرمربی و باشگاه رئال مادرید راضی هستند و تنها باشگاه چلسی است که باید تن به مذاکره رسمی بدهد.

رئال مادرید و صد البته شخص زیدان، مصرانه هازارد (آزارد) را لازم دارد و می‌خواهد و در این خصوص مصمم است. خود بازیکن نیز به صورت شفاف به آس اسپانیا اعلام کرده که دیگر چیزی در اختیار او نیست و قصد دارد راهی رئال مادرید شود.

صد میلیون پوند معادل ۱۱۶ میلیون یورو قیمت کارشناسی این بازیکن است و رئال مادرید جدا از پرداخت این مبلغ، هزینه منزل مسکونی، اتومبیل آئودی، سهام آدیداس و مبلغ ماهیانه ۴۷ هزار یورو را نیز در نظر گرفته است.

درخشش اخیر شما در لیگ برتر و البته در سطح اروپایی باعث شده بیش از پیش شاهد عطش مادرید برای مذاکره باشیم.

بله همین طور است، البته علاقه مادرید به من، دو طرفه است و این مذاکرات از ۳ سال پیش کلید خورده است. من این روزها به تیم خودم فکر می‌کنم و دوست ندارم اسیر حاشیه‌ها باشیم، اما پاسخگوی سوالات هم هستم، دروغ است اگر بگویم اصلاً به مادرید توجهی ندارم، وقتی زیدان دستور می‌دهد دیگر دست خود من نیست که به راحتی تصمیم بگیرم.

آیا در رئال مادرید از ترافیک شدید ستاره رنج نخواهید برد؟

این طور نیست، در فوتبال امروز، بازیکن باید خود را به تیم تحمیل کند. اتفاقاً رئال مادرید تفاوت زیادی با دوران کهکشانی خود دارد و ترافیک شدید ستاره در این تیم دیده نمی‌شود. من هم اگر قرار باشد بازیکن رئال مادرید باشم، باید خود را بخشی از این تیم بدانم. در چلسی یا هر تیم دیگری هم می‌تواند این ترافیک ستاره رؤیت شود.

اوضاع در تیم ملی بلژیک چگونه است؟

بلژیک فوتبال ریشه دار و خوبی دارد، در حدود سه سال بسیار خوب بودیم و درخشان ظاهر شدیم اما اخیراً این فوتبال دچار افت شده و باید دوباره به روزهای خوبش باز گردد. بلژیک تیم ملی خوبی دارد چون بازیکنان خوبی تربیت کرده و تیم خوب البته نتیجه قطعی بازیکنان خوب نیست و کادر فنی و اتحاد ملی در این میان بسیار کلیدی هستند.

اگر قرار باشد در چلسی ماندگار شوی، شرایط تازه‌ای خواهی داشت؟

نه بعید می‌دانم. در چلسی شرایط خوبی دارم و مشکلی در میان نیست، بین من و چلسی مشکلی در کار نیست که قرار باشد حل شود. نه از لحاظ مالی و نه از لحاظ حرفه‌ای. تنها نکته این است که این باشگاه به من اجازه بدهد برای فصل آینده خود، آزادانه تصمیم بگیرم و عدم صدور این مجوز برای من معنادار خواهد بود و در قضاوت من در خصوص چلسی تأثیر مستقیم خواهد داشت.

آیا این صحت دارد که ساری دستور فروش تو را داده و نیازی به تو ندارد؟

نمی‌تواند واقعاً نمی‌تواند صحت داشته باشد، من برای چلسی گل می‌زنم و نقش مهمی در ترکیب تیم ایفا می‌کنم، این زاده تفکر خبرنگاران است، آنها با چلسی مشکل دارند و نمی‌توانند رابطه بسیار خوب ساری را با سایر بازیکنان تحمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس