کد خبر 949672
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
پلدختر

به مناسب میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) مراسمی در مسجد امیرالمؤمنین پلدختر با حضور اقشار مردم و جهادگران به صرف شام و شیرینی در شب میلاد علمدار کربلا برگزار شد.

به گزارش مشرق، به مناسب میلاد باسعادت امام حسین (ع) و حضرت ابالفضل (ع) مراسمی در مسجد امیرالمؤمنین پلدختر با حضور اقشار مردم و جهادگران به صرف شام و شیرینی در شب میلاد علمدار کربلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تصویری متفاوت از سیل لرستان

قصه دو عروس و دوماد پل‌دختری! +فیلم

صادق بی‌طرفان جانشین قرارگاه جهادی تداوم دفاع قم با اشاره به اینکه تجمع مردم پلدختر و گروه‌های جهادی اعزام شده به منطقه در شب میلاد علمدار کربلا اتفاق خوبی است که اتحاد و همدلی را فزونی خواهد داد، گفت: حضور نیروهای جهادی در کنار مردم آسیب‌دیده سبب امید بیشتر و نشاط آنان خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین تکلیف گروه‌های جهادی از اعزام به این مناطق، همدردی و همراهی با مردم آسیب‌دیده است چراکه بحران به وجود آمده هر شخصی را متأثر می‌کند.

جانشین قرارگاه جهادی تداوم دفاع قم در ادامه تصریح کرد: حضور خالصانه و بدون منت گروه‌های جهادی در این روزهای پلدختر، انرژی مضاعفی به مردم منطقه داده و روند بهبودی و جریان زندگی در این شهرستان روبه افزایش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس