پوتین نمایه

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد تحقیقات رابرت مولر در مورد ادعای تبانی دونالد ترامپ و دولت روسیه در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا نشان‌ می‌دهد که نظام سیاسی آمریکا دچار بحران است.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در خصوص ادعای دست داشتن روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا که به پیروزی دونالد ترامپ منجر شد تأکید کرد که تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده جنجالی تنها مصرف داخلی داشته و نشان می‌دهد که نظام سیاسی آمریکا با چه بحران عمیقی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

افتتاح کارخانه مرسدس بنز با حضور پوتین+عکس

رئیس‌جمهور روسیه درباره تحقیقات رابرت مولر علیه ترامپ و روسیه خاطرنشان ساخت: «این تحقیقات که کاملاً پوچ و مُهمل بودند، ماهها در صدر اخبار رسانه‌های آمریکایی قرار گرفتند اما در نهایت هیچ حاصلی نداشتند. چنین حملاتی علیه ترامپ نشان‌دهنده بخشی از بحران در نظام سیاسی آمریکا است. رهبران سیاسی آمریکا اختلافات آشکاری با یکدیگر دارند زیرا منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند».

بر اساس گزارشی که چندی پیش رابرت مولر پس از ماه‌ها تحقیق در مورد ادعای دست داشتن روسیه در انتخابات آمریکا به دادستان کل آمریکا ارائه داد، هیچ شواهد متقنی برای اثبات چنین ادعایی یافت نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس