کد خبر 949637
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
حسین نقوی حسینی

نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از افزایش شدید اجاره مسکن از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد در این زمینه چاره اندیشی کند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: در وهله اول لازم است رفتار خصمانه و وقیحانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران مردمی را محکوم کنم و همه نمایندگان مجلس امروز نشان دادند که پاسدار هستند.

بیشتر بخوانید:

امسال اجاره‌ها چقدر افزایش می‌یابد؟

وی ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش تقاضا دارم برای یک بار هم شده مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس متذکر شد: وزیر آموزش و پرورش تاکنون چندین بار وعده پرداخت مطالبات فرهنگیان را داده است و یک بار هم نوبخت اعلام کرد که مطالبات آنان پرداخت می‌شود اما حدود ۹ ماه است که فرهنگیان منتظر مطالبات خود هستند.

نقوی حسینی اظهار داشت: متأسفانه حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی بسیار کم است و کفاف هزینه‌های آنان را نمی‌دهد که لازم است حقوق آنان تعیین تکلیف شود تا بازنشستگان تأمین اجتماعی از پس مخارج بالای خود برآیند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه اجاره مسکن بسیار بالاست و مردم در اجاره مسکن با مشکل روبرو هستند که لازم است وزیر راه و شهرسازی برای تأمین مسکن محرومان فکری اساسی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پرویز IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    1 0
    شما هی انتقاد کن، من هم انتقاد میکنم ،سران قوا هم انتقاد میکنند ، ضد انقلاب هم انتقاد میکند اصلا فقط بلد هستیم انتقاد کنیم .همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس