سیل

بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امداد رسانی به سیل زدگان منطقه خوزستان با حضور سردار سلامی در هویزه راه اندازی شد.

به گزارش مشرق، بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امداد رسانی به سیل زدگان منطقه خوزستان با حضور سردار سلامی در هویزه راه اندازی و خدمات فوری و رایگان در اختیار آسیب دیدگان ناشی از سیل در منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:

تشکیل قرارگاه مردمیاری وزارت دفاع در خوزستان

در این بیمارستان که شامل اتاق عمل و ریکاوری، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه زنان، اورژانس، بخش بستری و تحت نظر ویژه زنان و مردان، بخش مامایی و زایمان و همچنین داروخانه است بیش از ۶۵ نیروی متخصص از جمله متخصص جراحی عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص ارتوپدی، متخصص اورولوژی، متخصص گوش، حلق و بینی، متخصص طب اورژانس، متخصص اطفال، متخصص زنان، مامایی و پرستاری و همچنین تزریقات و پانسمان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان هستند.

این بیمارستان که در یادمان شهدای هویزه برپا است بدون محدودیت پذیرش، تمام خدمات خود را به صورت رایگان ارائه داده و تا زمان نیاز در منطقه حاضر خواهد بود.

در حادثه سیل استان گلستان نیز نیروی دریایی سپاه توفیق داشت نظیر چنین بیمارستانی را در سیمین شهر گمیشان فعال نموده و به آسیب دیدگان سیل در این منطقه به طور رایگان خدمت رسانی نماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس