کد خبر 949540
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
فرهاد مجیدی بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:همه می‌دانند این مسابقه چقدر برای تیم ما سخت بود، ولی استقلال واقعی همین تیمی است که دیدید.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص برتری استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: همه می‌دانند این مسابقه چقدر برای تیم ما سخت بود، ولی استقلال واقعی همین تیمی است که دیدید، نمی‌دانم در دو بازی گذشته در تهران چرا دچار مشکل شدیم، اما متأسفانه دربی را از دست دادیم و از لحاظ روحی و روانی هم نشد که سایپا را ببریم. با روحیه‌ای که انتظار می‌رفت شاید همه تصور می‌کردند ما این بازی را می‌بازیم. ولی اعتقاد داشیم ماهی را هر زمانی از آب بگیرید تازه است و به امید خدا با همین روحیه‌ای که مقابل الهلال بازی کردیم، در ادامه کار را دنبال خواهیم کرد.

مربی تیم استقلال با اشاره به این موضوع که همه فکر می‌‌کردند تیم ما مقابل الهلال شکست سنگینی می‌خورد، گفت: به نظرم نقش شفر در این چند روز بسیار مهم بود، او به خوبی تیم را جمع کرد و دیدید که زودتر به قطر آمدیم و خوب هم تمرین کردیم و با توجه به زمین مناسبی که دراختیار داشتیم، همه چیز را برای بازی خوب مقابل الهلال فراهم کردیم. بچه‌ها هم در زمین بازی را خوب مدیریت کردند و مقابل الهلالی که یک بازیکن‌اش ۱۰۵ میلیارد تومان است، برد خوبی به دست آوردیم. خدا را شکر روحیه استقلال برگشت و من حالا امیدوار هستم که کار را به بهترین شکل ممکن ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید:

درس‌هایی که استقلال از دربی گرفت

طاهری در خصوص دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است و ما بازی بسیار سختی در پیش داریم، فشردگی بازی‌ها انصافاً ما را اذیت کرده و سخت است شما از تهران به کشور دیگری سفر کنید و از آنجا دوباره به تهران برگردید و به یک شهر دیگر بروید تا برای بازی آماده شوید. تیم‌های دیگر این مشکلات را ندارند و خیلی راحت ریکاوری می‌کنند، اما انصافاً ما کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم تا سپاهان را هم شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتقاد دارد استقلال می‌تواند به لیگ برگردد، گفت: اگر استقلال دو بازی گذشته را از دست داد فقط به خاطر مسائل روحی و روانی بود، وگرنه ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و فقط ناراحتی‌مان این است که به خاطر مسائل روحی از رقبا عقب افتادیم. کار نشد ندارد و برگشت ما به لیگ کاری ندارد، فقط باید خودمان بخواهیم.

طاهری در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان و کادرفنی شکست در دربی را فراموش کرده‌اند یا خیر، گفت: اگر از من می‌پرسید و نظر شخصی‌ام را می‌خواهید، باید بگویم آن بازی را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم، من برد و باخت در دربی را زیاد دیده‌ام، ولی الحق و الانصاف حق ما باخت نبود. من از لحاظ فوتبالی می‌گویم که ناعادلانه بازی را واگذار کردیم ولی به شخصه هرگز آن بازی را فراموش نخواهم کرد، هر چند همانطور که گفتم شفر به خوبی روی تیم کار کرده و اثرات آن را هم در بازی شب گذشته دیدید، حالا هم امیدوار هستم در ادامه راه طوری عمل کنیم که هواداران استقلال از ما راضی باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس