کد خبر 949296
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:در این جلسه آقای جهرمی تاکید داشتند که فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده وهمچنین بیان کردند که آسیب‌های موجود در فضای مجازی قابل انکار نیست،اما قطعاً قابل کنترل است.

به گزارش مشرق، احد آزادی‌خواه با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت.

وی با اشاره به بررسی ابعاد فضای مجازی در این جلسه افزود: در این جلسه آقای جهرمی تاکید داشتند که فضای مجازی درگاهی را به روی جهان باز کرده و تحلیلش بر آن بود که در حال حاضر فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده و همچنین بیان کرد آسیب‌های موجود در فضای مجازی قابل انکار نیست، اما قطعاً قابل کنترل است.

بیشتر بخوانید:

دستورالعمل‌های منافقین برای فریب سوژه‌ها در فضای مجازی

آزادی‌‎خواه در ادامه بیان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی به مناطق سیل‌زده سرکشی کنند که وزیر ارتباطات هم اعلام آمادگی کرد که هر گونه اقدامی که در این زمینه لازم باشد جهت همکاری با اعضای کمیسیون فرهنگی انجام دهد.

وی با اشاره به بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این جلسه بیان داشت: نمایندگان مواد ۲۷ تا ۳۰ این طرح را بررسی و به تصویب رساندند، اما از آنجایی که حد نصاب لازم را نداشتیم، رأی استمزاجی گرفتیم و در جلسات آتی مجدداً برای تصویب این مواد رأی‌گیری صورت می‌گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    0 0
    تازه متوجه شدید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس